תאורה לגינה סולארית – כל היתרונות

 

היא חוסכת לכם הרבה זמן, כסף ומאמץ. אינכם צריכים להפעיל חוטים או לחפור תעלות כדי להתקין אותם. פשוט התקינו את התאורה והיא תתחיל לפעול.

אורות גן סולאריים הופכים יותר ויותר פופולריים מכיוון שהם כל כך קלים לשימוש, אין צורך לעשות דבר לאחר התקנת האורות. אתם יכול לרכוש אותם מחנויות רבות או מקמעונאים מקוונים.

יש מבחר רחב של תאורה סולארית זמינה, סגנונות וצורות רבים, והכל במחירים נוחים. הם מגיעים עם אחריות מלאה ותוכלו לבחור מתוך ערכת תאורה סולארית חיצונית שלמה או רק מהאורות הבודדים. הם פשוטים להתקנה, אפילו למתחילים בשיטת עשה זאת בעצמך.

מנורות LED סולאריות

מגיעות עם אפשרויות שונות. לדוגמה, הם יכולים להיות מופעלים על ידי תנועה, כך שכאשר מישהו עובר הוא ידלק או שאת יכולים גם לבחור להדליק אותם בחיישן כך שהאורות נדלקים בשעת בין ערביים ולכבות עם עלות השחר. ישנן תכונות רבות אחרות הזמינות בהתאם למותג ולדגם שבחרתם.

ישנן מספר קטגוריות של מוצרי תאורה לגינה סולארית שמחולקים. הן סוג תאורה, צבע בהיר, חומר מנורה, גודל אור ועוד. לאחר שתקבעו מה הצרכים שלכם יהיה קל לרכוש את האורות המתאימים לגינה או לחצר שלכם.

מנורות סולאריות אינן מיועדות רק לקישוט, הן גם מעניקות אבטחה ובטיחות מכיוון שאתם יכולים לראות לאן אתם הולכים בלילה כשהן מוארות. הם מיועדים לא רק לגינות, אלא יכולים להיות יעילים מאוד בהארת מדרגות, שבילים ואפילו דרכי נסיעה. ליתר ביטחון, לרבים מהם יש את התכונה הנוספת להיות בעלי חיישן תנועה מופעלת, כך שהם נדלקים כאשר מישהו או בעל חיים עובר ואז נכבה אוטומטית לאחר פרק זמן שנקבע מראש.

גופי תאורה סולארית ידידותיים לסביבה ומעניקים לכם את היתרון הנוסף של חיסכון בחשבון החשמל שלכם מדי חודש. הם מאוד קלים להתקנה ולשימוש ואינם דורשים חיווט או תחזוקה.

תאורת גינה סולארית היא מעשית לכולם.

הם מספקים יופי וגופי תאורה מעוצבים ואפילו יוצרים תאורה רומנטית, בטיחות ונוחות הכל בחבילה אחת במחירים נוחים. אם נמאס לכם מהעלויות הגבוהות של שמירה על החצר שלכם מוארת בלילה, עליכם לחשוב על רכישת מנורות סולאריות איכותיות ועמידות למים ולתנאי חוץ קיצוניים.

עמידות לאורך שנים

גופי תאורה סולארית מורכבים ממנורות לד, הסיבה לכך היא תפוקה גבוה מאוד של אור המגיע מאותה תאורת לד ויחד עם זאת הלד עמיד מאוד לאורך זמן ארוך וממושך ויכול לספק תאורה לתקופה מאוד ארוכה. התאורה המופקת מהלד היא מחזיקה לאורך שנים ארוכות מה שאומר שגם אם תרכשו תאורה רגילה ולא תאורה סולארית, אתם תמצאו את עצמכם נאלצים להחליף מנורות, לתחזק את כבלי החשמל ועוד, כאשר מותקנת תאורה סולארית כל עבודות התחזוקה אתם כבר לא צריכים לבצע אותם מכיוון ומדובר על מערכת סגורה והדוקה שצריכה להתמודד עם כל מזג אוויר צפוי.