שימוש בצבעי טמבור לחידוש מראה הבית

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר משקי בית מוותרים על רכישת מוצרים חדשים ומחליטים לשפץ את הרהיטים שלהם באמצעות שימוש בצבעי טמבור לחידוש מראה הבית.

במקום לוותר על השולחנות והכיסאות הישנים בחדר הילדים, על השידה הישנה שקיבלנו מסבתא או אפילו על המזנון האהוב שקיבלנו במתנה בחתונה נוכל בצורה ידידותית לסביבה ליצור מוצר חדש ולהעניק חיים חדשים לרהיט.

אגב, לא רק חפצים פיזיים יכולים לתרום לחידוש הבית, גם צביעת חללים מסוימים בבית יכולים לתת אשליה של שיפוץ והתחלה חדשה. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם להבין איך ניתן לחדש את הבית בקלות ובתקציב נמוך במיוחד.

 

שינוי קטן יכול לשנות את כל התמונה הכללית

בהרבה מקרים הבית שלנו נמצא במצב טוב, אין סיבה שנצבע את כל הבית אך יחד עם זאת אנחנו רוצים מעט לשנות ולחדש את מראה הבית. אחת האפשרויות היא לקחת חלקים מסוימים בבית, אלו יכולים להיות הסלון, כניסה לחדר הילדים, המטבח ואפילו הכניסה לבית ולצבוע אותו בצורה שונה.

זו יכולה להיות צביעה שמתכתבת עם הגוונים הקיימים בבית, תוכלו להוסיף כל מיני טקסטורות ואלמנטים שונים אשר יוסיפו מעט גיוון וצבע לקיר שלכם וכל זה בסכום זעום.

 

הפכו את הרהיטים הישנים שלכם לחדשים ומלאי עוצמה

כמו שכבר הצלחתם להבין אתם כבר לא צריכים לזרוק את הרהיטים הישנים ולקנות חדשים על מנת ליצור אווירה של שינוי בבית. באמצעות צבעי טמבור ייעודים תוכלו לצבוע כל אחד מן הרהיטים שלכם בבית ולהעניק להם חיים חדשים.

 

שינוי אמיתי בבית, מתחיל בחוץ

כאשר אנחנו מדברים על שיפוץ וחידוש אנשים רבים חושבים ישר על החללים הגדולים בבית ונוטים לשכוח את החללים שנמצאים מחוץ לבית, חצר הבית וגינת הירק למשל.

אנו מאמינים שיש חשיבות רבה לעיצוב הגינה שלכם, ככל שהגינה תהיה מזמינה ומעוצבת יותר כך יהיה לכם הרבה יותר נעים לשבת ולהזמין אורחים להגיע אליכם.

למעשה, אתם יכולים לעשות שינוי גדול באמצעות צבעי טמבור בלי לשלם יותר מדי כסף. תוכלו לצבוע על מתכת באמצעות צבעים יעודים, לצבוע על עץ, ואפילו להעלים חלודה (בינינו, הגיע הזמן, לא?).

 

לחדש אך לתת מראה וינטג'

חידוש זו לא רק צביעה מודרנית, למעשה יש אוכלוסיה שלמה אשר מעדיפה את עיצובי הרטרו על גבי העיצובים "המודרניים". כאשר אנחנו מדברים על צבעי טמבור אנו יכולים לראות שלל רחב של צבעים אשר הותאמו במיוחד לצביעה בצורת וינטג'.

לדוגמה, ניתן למצוא צבע גיר אקרילי בשם פוליאור וינטאג', חומר זה נותן לרהיטים שלנו מראה עתיק ומגיע בערכה של 6 גוונים חדשים. כמו כן, ניתן לשלב את כל ששת הגוונים יחד עם למעלה מ 1500 גוונים אשר נמצאים במניפת הצבעים של טמבור.

זה הזמן שלכם לחדש, אך לתת מראה וינטג'. שיהיה המון בהצלחה!