ריהוט גן לגן העדן הפרטי שלכם

ריהוט גן הוא שהופך את הגינה הפרטית שלכם לממלכה. בואו נודה על האמת, את הבית צמוד גינה רכשתם מכמה סיבות: קסם לכם הרעיון לפתוח ולסגור כל יום באוויר הפתוח, אתם יכולים לארח בני משפחה וחברים בסופי שבוע וחגים ואתם יכולים לאפשר לילדיכם לשחק מחוץ לכותלי הבית, מבלי לדאוג שהם מסתובבים בחוץ תוך שהם נחשפים לסכנות אלו ואחרות.  כדי להגשים את החזון ולהפוך את הגינה שלכם לגן עדן ממשי, עליכם לאבזר אותה בציוד הנדרש, בין אם זה אומר שעליכם לרכוש גריל גז לימי ברביקיו ובין אם זה אומר שיהיה עליכם להציב מחסן אחסון לשמירה נאותה על ציוד בימי החורף הגשומים. אבזור הגינה הפרטית מתבצע בהתאם לדרישותיכם, לאורח חייכם ולתקציב הקיים ברשותכם. הרשו לנו להמליץ לכם אודות אבזור נכון ואפקטיבי של גינתכם, שבמהרה תהפוך להיות המקום המאוכלס ביותר בבית, הן על ידכם והן על ידי ילדיכם.                              Outdoor chairs with a beautiful view

 

אל תתפשרו כי מגיע לכם הטוב ביותר

אם רכשתם בית עם גינה, זה הזמן להכין אותה לשימוש נאות הן בימי החורף והן לימי הקיץ. העובדה שמדינת ישראל אינה חווה חורפים ארוכים וקשים, היא המאפשרת למשפחה ליהנות מימים רבים שטופי שמש בגינה כך שניצולה הופך למקסימאלי. בבואכם להכין את הגינה לשימוש, קחו בחשבון כי נכון להשקיע כבר פעם הראשונה, ברכישה איכותית וזאת על מנת להימנע מהחלפת הציוד בתדירות גבוהה. זכרו כי סך הציוד בגינה, חשוף לשינויי מזג האוויר (שמש קופחת בקיץ וגשם בחורף) כך שציוד איכותי ולא מוגן עלול להינזק בכל עונה שתחלוף ואף להרס לחלוטין.

 

ריהוט גן צריך לכלול בין היתר: עמדות ישיבה נוחות שיספיקו לכל בני המשפחה, בין אם אלו הן כורסאות ייעודיות לגינה, כסאות נוח ועוד. נכון להציב שולחן מרווח לארוחות משפחתית באחד מצידי הגינה ושולחן קפה נוסף בסמוך למקומות הישיבה. עוד יש להשקיע בציוד ברביקיו, שהרי חווית השהייה בגינה מורכבת בין היתר מבילוי משפחתי או עם חברים ועשיית מנגל מעת לעת, על כן רכשו גריל גז איכות או גריל חשמל לנוחיותכם ולטעמכם.

לסיכום, ככל שתשקיעו היום בריהוט הגן, כך תוכלו ליהנות בעתיד משהות נעים ונוח שלכם ושל ילדיכם בגינה, שהרי זו הייתה מטרת הרכישה. אם ילדיכם בגילאים המאפשרים זאת, שלבו שולחן פינג-פונג או שולחן כדורגל, כדי שיעבירו את הזמן בנעימים מבלי שתשמעו מבוקר עד ערב את צמד המילים "משעמם לי".