מעצבים את הבית מחדש

במהלך החיים, יתקל כל אדם כמעט בצורך או ברצון לעצב מחדש את הבית ולרענן את הלוק והקו העיצובי. רבים מאיתנו, מוצאים את עצמם דוחים את היום הזה מחשש כי תהליך השיפוץ אורך יותר מדיי זמן, העלויות הגבוהות, החשש משכירת קבלן שיפוצים אמין ושלל סיבות שונות ומשונות. בשורות הבאות, נעניק לכם מגוון רחב של טיפים לעיצוב חדר האמבטיה בקלות ומבלי להיכנס אל הרפתקאות כלכליות, הבה נתחיל…

 

חדר האמבטיה הוא החדר החשוב ביותר

עבור מרבית האנשים, חדר האמבטיה מסמל הרבה יותר מחדר רגיל בבית אליו נכנסים על מנת להתקלח או לשטוף ידיים. למעשה, חדר האמבטיה מהווה החדר בו נכנסים לשטוף את עול היום וכמובן כדי להתרענן וליהנות מהרגשה נקייה ונעימה. על כן, על חדר זה להיות החדר המפנק ביותר בבית או בדירה והמשרה הרגשת ניקיון. אומנם, לא כל בית יכול להרשות לעצמו חדר אמבטיה מפואר אך בעזרת חיפוי נכון, ניתן ליצור את חלקת האלוהים הקטנה בבית ודי בקלות.

כצפוי, בחדר האמבטיה יש תנאיי לחות ורטיבות תודות למקלחת או לאמבטיה עצמה. לכן יש לעשות שימוש בחיפוי קרמיקה בחלקו הגדול של הקיר וגם ברצפת החדר. הקרמיקה מתאימה לתנאי הלוחות השוררים בחדר האמבטיה באופן מושלם והיא אינה חייבת להיות לבנה ומשעממת. עוד עמידה היא בפני רטיבות, חומרי הניקוי, נזקי השחיקה ונזקי המים (שהרי המים הם אחד האלמנטים החזקים וההרסניים ביותר בטבע).

מפנקים את החדר המפנק:

  • טכנולוגיה – כיום, תודות לשלל פיתוחים והטכנולוגיות הקיימות, ניתן לחזק את אריחי הקרמיקה ולהוסיף לעמידותם, כך שיחזיקו מעמד שנים רבות קדימה ועדיין יראו טוב.
  • קצת צבע בחיים – מעבר לתוספות אלו, ניתן לבחור את צבע האריחים, עיצוב האריחים, לשלב אריחים שונים יחדיו על מנת ליצור פסיפס מעניין ולתרום רבות למראה יוקרתי.
  • עיצובים וסגנונות – אריחים מגיעים במגוון רחב של צבעים וגם מרקמים. ישנם אריחים דמויי אבן, עץ (מראה מודרני או עתיק), פרקט, שיש ועוד.
  • ניקיון – אריחי הקרמיקה ידועים כחיפוי אותו קל לנקות. למעשה, מדובר בסוג החיפוי שאותו הכי קל לנקות מבין כל סוגי החיפויים ולא נדרש מאמץ רב.

לסיכום, את חדר האמבטיה ניתן לשדרג ולחדש בעזרת שימוש באריחי קרמיקה שונים. יכולת השילוב והעיצוב של האריחים עצמם, הופכת אותם לדינמיים ומעוצבים להפליא. באם החלטתם לעצב מחדש את האמבטיה, בחרו את האריחים האהובים עליכם אך הקפידו לבחור באריחים המתאימים לתנאי מתאר חדר האמבטיה שלכם.