קפה באלאנס- להרגיש שבעים משתיה

פעמים רבות אנחנו נוכחים לדעת שקרקור הבטן ותחושת הרעב שחשנו לא נובעים אלא מצמא ואז שתיית מים מספקת אותנו. ישנם מצבים בהם הרעב הוא אמיתי אך אין לנו אפשרות לאכול באותו רגע אלא צריכים להסתפק בשתיה כלשהי שתרגיע ותתן לנו את האנרגיה לזמן מסויים. אז אנו פונים להכנת משקה חם, קפה או תה, גם מפני שהחום מרגיע את הגוף במידה מסויימת. קפה באלאנס הוא קפה יחודי אשר משביע יותר מכל סוג קפה אחר בשל תוספי המזון שבו.

מהו קפה באלאנס?

קפה באלאנס הוא קפה ברזילאי אשר מכיל גם סיבים תזונתיים וחלבונים. תוספות של שני מרכיבים אלה תורמים לתחושת השובע. הסיבים התזונתיים המצויים בפירות וירקות או חיטה מלאה. הסיבים המצויים במשקה זה מקורם בתירס ובעולש. בנוסף לסיבים תזונתיים ישנם גם חלבוני חלב שנקראים גם מי גבינה. חלבוני חלב נמצאים גם במשקאות ושייקים אותם שותים ספורטאים לפני אימון והם נותנים תחושה של שובע ואנרגיות.

תוספות לקפה ללא פגיעה בטעם

אם חששתם כי אותן תוספות יוצרות  משקה קפה בעל טעם לוואי, תנסו ותיווכחו שהדבר ממש לא כך. הן הסיבים התזונתיים והן חלבוני החלב לא משפיעים כמעט על הטעם ורק ממתיקים אותו מעט באופן עדין. הטעם היחיד שתרגישו הוא של קפה נמס משובח ומועשר. כאשר שומעים על משקה בעל תכונות מיוחדות מיד נדלקת נורת הטעם בראש אך במקרה זה אין כל הבדל בטעם והקפה דורג מבחינת הטעם כמו קפה נמס סטנדרטי.

האם מדובר על משקה המיועד להרזיה?

קפה באלאנס אינו מהווה תחליף לארוחה. המשקה נועד להחליף נשנוש או אכילה עד לארוחה הבאה שלכם, למשל ביום עבודה בו אין לכם זמן לאכול בכל רגע שתרצו. אם אתם רעבים בדיוק רגע לפני הישיבה אליה לא נעים להגיע עם סנדויץ' ביד ועדיף להגיע עם כוס אלגנטית יש לכם את המשקה. אין לראות בו תחליף לארוחה על אף הסיבים התזונתיים שבו שהם בעלי ערך תזונתי ומשפרים את פעילות מערכת העיכול. הקפה מיועד להיות משולב בתוך תזונה מאוזנת ובריאה ולצד פעילות גופנית.

האם קפה באלאנס משמש כתוספת לקפה רגיל או תחליף?

שתי האפשרויות קיימות. כיוון שהוא מכיל קפאין, גם קפה באלאנס מומלץ לשתות בכמות של לא יותר משלוש כוסות ביום כמו קפה רגיל. לכן, ניתן להחליף באמצעותו את הקפה הרגיל לחלוטין או לשלב אותו עם הקפה הרגיל כשסך הכוסות ליום נשאר שלוש.