עיצוב מחדש של חדר האמבטיה

רוצים להפוך את חדר האמבטיה ליהלום של הבית? בעזרת הכללים הבאים תוכלו להצליח בתהליך העיצוב מחדש, הן מבחינה פרקטית ופונקציונלית והן מהבחינה העיצובית.

איך לעצב מחדש, תוך חיסכון בכסף

הבשורות הטובות הן שלא חייבים לשפוך הר של כסף, עבור עיצוב או אפילו שיפוץ של חדר אמבטיה. אם רוצים להשיג תוצאה יפה, בתקציב סביר ואפילו חסכוני, אמרו מעתה לא שיפוץ אלא חידוש אמבטיה. לדוגמא, במקום להחליף את האמבטיה הישנה המתקלפת, הסדוקה והבלתי אסתטית, ניתן להזמין ציפוי מחדש או לבצע תהליך זריז ואפקטיבי של הלבשת אמבטיה.

כדאי להיזהר מטרנדים לוהטים

אם משקיעים סכום יחסית נכבד בעיצוב האמבטיה מחדש, כדאי להיזהר ממלכודת ושמה טרנדים לוהטים. זכרו שהאופנות משתנות ולפעמים הרבה יותר מהר מכפי שחושבים. אם אתם רוצים חדר רחצה שנראה מעולה, מתאים לימינו אבל עם סגנון שיישאר נכון לעוד כמה שנים לפחות, אמרו מעתה עיצוב בקו סולידי. זאת אומרת שלא בטוח שברזים בצבע זהב באמת כדאיים או שיתאים להכניס אריחים מאוד מקושקשים. יש מספיק ברזים אלגנטיים, בקו נקי ועיצוב מרהיב.

מונובלוק או אסלה מרחפת

אם אתם רוצים בכל מקרה להחליף את האסלה הישנה, אפשר ללכת על עיצוב מחדש בדמות אסלה מרחפת. סגנון כזה הוא לא סתם טרנד תקופתי שבא וחולף. זהו פתרון אלגנטי, יפה ומרהיב אך גם פרקטי. לעומת אסלת מונו בלוק, הסוג המרחף מאוד נוח לתחזוקה, קל לנקות ולשטוף מתחת והכל נראה הרבה יותר מסודר ונקי תמיד.

תאורה חדשה, לא תאמינו כמה שזה משפיע

אם רוצים להשיג השפעה דרמטית ללא השקעה כספית ניכרת, כדאי לשלב בעיצוב מחדש תאורה מודרנית ויפה. לא תאמינו כמה שזה משפיע. גוף תאורה מודרני לא רק נראה מאוד יפה, אלא גם שופך אור שמקנה תחושה יותר נרחבת וגדולה בחדר. אם רוצים שדרוג נוסף, מחליפים את המראה המיושנת, באחת יותר מעוצבת ואפילו גדולה יותר. בבת אחת נוצרת תחושה של קפיצת מדרגה לרמה של מלון יפהפה. טריקים נוספים לשדרוג העיצוב: תוכלו להחליף את וילון האמבטיה, לסוג צבעוני בסגנון חדש. תוכלו להציב מדף עם עציצים או תמציות שמנים, מסוג ריחני ונעים.

מקלחון – כן או לא

אם חדר האמבטיה נראה מאוד קטן וצפוף, הצרכים השתנו (למשל המשפחה גדלה) ואתם רוצים שינוי, אפשר לשקול מקלחון חדש. אם אתם לא טיפוסים של אמבטיות קצף, אפשר לבטל את המקלחת וליצור עיצוב פנים חדש ומרווח לחלוטין לחדר הרחצה. מקלחון מטבעו יכול להיות חסכוני במקום (למרות שיש דגמים מוגדלים, ללא ספק). מקלחון מאוד יעיל ונוח לאנשים שרוצים מקלחת מהירה וכן לבני הגיל השלישי, שלא תמיד נוח להם להיכנס לאמבטיה רגילה. לעומת זאת, אם יש ילדים קטנים בבית, מאוד נוח לקלח אותם באמבטיה ופחות נוח להשתמש במקלחון.