זו (אחלה) מתנה לראש השנה

בלי שהרגשנו, החגים ממש עוד מעט בפתח, ומלבד חופש, התחדשות ומפגשים משפחתיים – חשוב לא לשכוח את נושא המתנות. בין אם אתם מחפשים מתנה לקרוב משפחה או לחברים טובים, יש כמה מתנות שכל אחד ישמח לקבל (גם אתם). תופתעו לגלות עד כמה המבחר של סוגי טוסטר לחיצה גדול. ממש לא מדובר באותו "טוסטר משולשים" מסורבל. כך גם כאשר אתם מחפשים לקנות מעבד מזון קטן, הסוגים השונים יכולים מעט לבלבל ולכן כדאי לשים לב לכמה דברים לפני שרוכשים אותם.

קטן אבל חכם

יותר ויותר אנשים מעדיפים לעבוד במטבח עם מעבד מזון קטן. לא שמעבדי המזון הגדולים אינם מספיק טובים, אבל לצרכים היום יומיים השוטפים, מעבד מזון כזה הוא פיתרון מעולה. הדבר החשוב ביותר ברכישה של מעבד מזון בכל גודל הוא יעילות ואיכות העבודה איתו. לפני הרכישה כדאי לוודא שמעבד המזון פורס, חותך ואף מגרד בצורה מהירה ונוחה. הדבר השני שחשוב לבדוק לגבי מעבד מזון וגם לגבי טוסטר לחיצה גדול הוא נוחות הניקוי שלו. מרבית המכשירים במטבח מאפשרים הכנסה למדיח, לפחות של כמה חלקים מהם. כדאי לשים לב אם החלקים שאותם יש לשטוף ידנית אכן מאפשרים ניקוי פשוט וטוב או שאינם.
מעבד מזון קטן יכול לשמש אתכם מדי יום ביומו ואף מספר פעמים ביום, אם זה להכנת ממרחים, שייקים, מזונות מרוסקים ועוד. גם חיתוך של סלטים הופך לעתים לפשוט יותר כאשר עובדים עם מעבד מזון.

בוקר טעים

מרביתנו אוהבים להתחיל את היום עם טוסט טעים ומפנק שאפשר גם לקחת לדרך. לכן, רכישה של טוסטר לחיצה גדול היא רכישה חכמה כאשר מדובר בהכנה בו זמנית של מספר טוסטים. טוסטרים מהדור הישן כללו מקום לטוסט אחד או שניים לכל היותר. טוסטרים גדולים יותר מאפשרים לנו עבודה זריזה יותר והכנה של כמות רבה יותר בתוך זמן קצר.
טוסטר לחיצה גדול מאפשר כיום גם רחיצה במדיח של הפלטות שלו, מה שהופך את השימוש בו לפשוט הרבה יותר. אחד הדברים היותר מתסכלים בסוגים אחרים של טוסטרים הוא הניקוי שלהם שאינו נוח ומסורבל מאוד. מדובר כאן במתנה נהדרת אותה אתם יכולים להעניק לבני משפחה או חברים אצלם אתם מתארחים בחג. זו ככל הנראה אחת המתנות היותר פרקטיות לחג, במיוחד אם מדובר במשפחה עם הרבה נפשות או פשוט באנשים שאוהבים טוסטים – והרבה.

איך לבחור?

גם בבחירה של מעבד מזון קטן וגם ברכישה של טוסטר לחיצה גדול, יש מספר פרמטרים שכדאי לשים אליהם לב בזמן הרכישה. הדבר הראשון הוא כמובן המחיר. לא ניתן להתעלם מהפרמטר הזה במיוחד כאשר מדובר במתנה אחת מתוך סדרת מתנות לחגים. אם בחרתם להשקיע במתנה סכום כסף גדול, חשוב שתבדקו גם שיש אחריות למוצר וגם שניתן להחליפו בקלות. כדאי מאוד להתייעץ עם המוכרים בחנות ולהתאים את המוצר לצרכים של מי שמקבל את המתנה.