עיצוב הבית בתקופת החגים

החגים הבאים עלינו לטובה הם ללא ספק ביתיים ומשפחתיים מאוד. אנחנו מארחים ומתארחים, מתאחדים עם המשפחה הגרעינית והמורחבת. בכלל אנו נמצאים המון ביחד, בבית ובסביבתו. מאחר והבית הוא בהחלט זירה מרכזית בתקופת החגים, אליה מגיעים אורחים מכל הסוגים והמינים, חשוב להקדיש תשומת לב גם לעיצוב הבית לתקופת החגים, שהרי הם הזדמנות מצוינת לרענן, לחדש ולהגשים חלומות.

אין ספק שהחגים מעירים את החשק לשפץ ולעצב את הבית מחדש. בין אם מדובר בשיפוץ של ממש או במשהו יותר סולידי, אספנו עבורכם כמה טיפים מנצחים לעיצוב הבית לקראת החגים.

ראש השנה- חג הסלון

הסתיו באוויר, נכנס הביתה דרך כל החלונות. הערבים מתקררים ותחושה חמימה מתפשטת בלבבות. לכבוד ראש השנה בחרו להשקיע בסלון שלכם ולרענן אותו.
כריות נוי חדשות בצבעים ובגדלים שונים תמיד מוסיפות עניין, במיוחד אם מתאימים אותן לגוונים הכללים של הסלון. גם שטיח חדש שמתאים למידותיו של הסלון יהפוך מיד לפריט עיצובי מרכזי בחדר.
ניתן לנצל את החג ואת החופשה של הילדים על מנת לקשט את הפינה המשפחתית בתמונות משפחתיות חדשות וקישוטים מעשה ידיהם של הילדים, כך גם תרוויחו פעילות לזמן החופשה.
בנוסף לכך, השנה החדשה הבאה לטובה היא גם זמן מצוין לרענן את הצבעים של הסלון (לא צריך להגזים, אפשר לצבוע גם רק קיר אחד) ולהחליף גופי תאורה ישנים ועייפים.
כמו כן, תמיד ניתן להתחדש בסט של כרבוליות בצבעים תואמים, שיחממו את הבית ואת הלב בסתיו ולקראת החורף. אז, אתם מזמינים אותנו ללגום תה נענע בסלון המחודש שלכם אחרי ארוחת החג?

חג הסוכות- הזדמנות מצוינת לחדש את המרפסת ואת הגינה

בחג הסוכות הפוקוס עובר ישירות מהבית אל החצר. מעניין מה מצבכם בתחום הגינה. בכל אופן, אחרי קיץ ארוך, אין ספק שהגינות והמרפסות שלכם ישמחו לטאץ' מחודש.
עכשיו, כשאתם מתכננים לבנות סוכה, להקים סכך ולבלות את זמנכם בחצר, זה הזמן להשקיע בה. ניתן לרצף מחדש, בהתאמה לריצוף של הבית כולו, וליצור מרפסת ש"כאילו" מאריכה את הריצוף בתוך הבית עצמו, ריצוף כזה יתן תחושה של שילוב בין החוץ לפנים ויעניק תחושה של אורך ורוחב.
אחת האפשרויות המגניבות היא לשקול לפנק את הגינה ואת עצמכם במערכת ישיבה מעוצבת, עם ריפוד עשיר וכריות גדולות, אותן אפשר להעביר זמנית גם לסוכה עצמה וליהנות מערב משפחתי רגוע תחת הסכך.
הסתיו הוא גם זמן מצוין לחדש את הגינה בצמחי העונה, לזרוע זרעים שיצמחו במהלך החורף, להשקיע באדמה וליצור חיפוי חדש כמו טוף למשל, שיאפשר לכם להתהלך בגינה גם בימי החורף הבוציים.

חגיגה בבית בתקופת החגים

מעבר לגינה ולסלון, ישנם חדרים רבים בבית שישמחו לתשומת הלב שלכם במהלך תקופת החגים הארוכה. זה הזמן להשקיע בחדר אמבטיה כמו שתמיד חלמתם עליו, לרענן את חדר השינה ולעצב את חדר הילדים.

אנו מאחלים לכם חגים שמחים, מלאים בטאץ' אישי ועיצובי נפלא!