עיצובים מחוץ לקופסא

מתכננים לשדרג את הבית? במקום ללכת על הברור מאליו, במדריך הבא נציע עיצובים מחוץ לקופסא אשר יאפשרו לכם לשדרג את הבית באופן חדשני ואפילו אקולוגי. כל הפרטים – במדריך הבא

עיצוב מחוץ לקופסא: הגיע הזמן לצאת מהגבולות ולתת דרור לדמיון

תהליך של עיצוב בית הינו תהליך מורכב אשר דורש לא מעט יצירתיות. למעשה, בעידן שבו סף הגירוי שלנו גבוה במיוחד, אין עוררין על כך כי עיצוב הבית מאפשר לצאת מהגבולות ולחשוב באופן פתוח. מדובר בעולם דינאמי אשר מציע לכם מגוון רחב של עיצובים בהתאמה אישית, כאשר בשנה הקרובה אנו עתידים לראות כיצד יותר ויותר אדריכלים ומעצבי פנים מחליטים להשתמש בפלטת צבעים עזה וכן במשחק של טקסטורות, זאת בכדי לייצר ויזואליה מעניינת וייחודית לבית. כך לדוגמא, שילוב של פופים לישיבה ומנוחה מהווה את אחד הטרנדים החמים, וזאת כהשפעה ישירה מתרבות המזרח. בארצות כמו הודו, קמבודיה ונפאל לדוגמא נהוג לשבת עם פופים מעוצבים במגוון צבעים, הן בבתים והן במסעדות. מדובר בישיבה נוחה אשר מאפשרת מנוחה אמיתית ואפילו בסטייל, כפי שניתן לראות לדוגמא במסעדות יוקרה אשר שוכנות בסמוך לים. פופים ניתן לרכוש במגוון גדלים ולמקם בסלון או בחדר הילדים, ובכך להרוויח לא רק מקום ישיבה נוסף אלא גם אלמנט עיצובי מהמעלה הראשונה אשר משדרג את הנראות כמו גם את הנוחות שלכם בבית.

שימוש בחומרי גלם טבעיים לצורך עיצוב הבית

כפי שציינו, שימוש בפינות ישיבה נוחות אשר מבוססות על מערכות ישיבה אורטופדית וכן פופים מהווה את הבסיס לצורך יצירת מרחב נעים לעין, אך גם נוח וקומפקטי לבית. בנוסף, שימוש בחומרי גלם טבעיים לצורך עיצוב הבית באופן חדשני מהווה גם הוא את הבסיס ליציאה מחוץ לקופסא, וזאת בשל העובדה כי ניתן להשתמש בחומרים טבעיים כדוגמת עץ לצורך בנייה של שולחן אירוח בסלון, ללא שימוש בחומרים משמרים. מדובר בחומר גלם עמיד ויפהפייה אשר מעניק חמימות ואינטימיות לחלל, ולכן ניתן לראות בלא מעט עיצובים קלאסיים שימוש בעץ, כפי שניתן לראות בסגנון הכפרי. משום כך, שילוב בין סגנונות של כפרי לבין עיצוב אקולוגי יאפשר לכם לקבל עיצוב חדשני וחסכוני במיוחד, אשר נשמר למשך שנים רבות. בנוסף, תוכלו להשתמש בריפוד קיים אצלכם בבית לצורך שדרוג, כחלק מטרנד אקולוגי כמו גם וינטאג' אשר כולל כפי שציינו שימוש בפופים אך גם משחק בין חדש לישן, החל מספות ועד פריטי נוי בהם ניתן להשתמש לצורך יצירת עניין.

כיצד ניתן לשלב פריטי נוי בעיצוב הבית?

באמצעות פריטי נוי הכוללים לדוגמא תמונות הומוריסטיות או בתמונות ממוסגרות עם משפטים מתוחכמים תוכלו להכניס עניין וצבע. בנוסף, שימוש בנורות לדים לצורך הכנסת אור אינטימי לסלון או לחדר שינה מהווה גם הוא רעיון אותו מומלץ לאמץ.