עבודות עץ- המראה הכפרי גם בעיר!

מתגוררים בבית פרטי במרכז העיר אך מעוניינים ליהנות מאווירה כפרית ופסטורלית? שוקלים לבצע בשטח החצר או הגינה מגוון עבודות בניה הקשורות לעץ? רוצים להיחשף לכל סוגי עבודות העץ המיושמות בשטח הגינה, המרפסת או החצר? בשורות הבאות ריכזנו עבורכם רשימה של עבודות בניה מעץ אותן ניתן לבצע בשטח הבית הפרטי.

'עבודות-עץ' הן הגדרה כוללת למגוון נרחב של עבודות המיוצרות באמצעות סוגי עץ שונים המותאמים באופן אישי לאופי העבודה המיועדת. עבודת העץ הנפוצה ביותר בשטח הגינה, החצר או המרפסת היא הצבתה של פרגולת עץ כאמצעי הצללה. בנוסף, תוכלו ליהנות כיום מסוגים נוספים של עבודות המיוצרות מעץ בשטח הגינה, החצר או המרפסת, לרבות, הקמת מחסנים מעץ, הקמת גדרות מעץ, בניית שערי כניסה מעץ, התקנת משטחי דק או משטחי פרקט מעץ, הקמת מחסנים מעץ, התקנת גגות רעפים עם תשתיות עץ, בניית מתקני ג'קוזי או סאונה מעץ, בניית בתי עץ לגינה, בניית ספסלי ישיבה מעץ ועוד. כמו כן, עומדות לרשותכם עבודות מעץ המיועדות לצרכי הקמת צימרים מעץ, מבני תעשייה מעץ ועוד עבודות בנייה נרחבות באמצעות עץ.

עבודות מעץ גם בשטח הבית

בנוסף לעבודות העץ המתקיימות מחוץ לשטח הבית עצמו (מרפסות, גינות וחצרות), תוכלו ליהנות כיום ממגוון רחב של עבודות מעץ המיועדות לפנים הבית. עבודות אלו מתמקדות בייצור פריטי ריהוט ומערכות ריהוט מעץ, כאשר הליך הייצור וההתקנה נעשה בהתאמה אישית לצרכי השימוש ומטרות העיצוב הכללי של פנים הבית. בין יתר עבודות העץ המיועדות לשטחו הפנימי של מבנה המגורים תמצאו: חיפוי קירות באמצעות קורות עץ, יצירת שולחנות אירוח (שולחן אוכל, שולחן סלון), יצירת מזנוני עץ, יצירת נישות אירוח מעץ, יצירת חללי עבודה מעץ, יצירת נישות משחק לילדים המיוצרות מעץ ועוד מגוון רחב של פתרונות ריהוט ועיצוב מעץ.

עבודות עץ לשטחי החוץ והפנים של חלל המגורים, מיושמות על ידי אמני עץ המתמחים בביצוע עבודות העץ על כל סוגיהן.  אמני העץ מעמידים לרשותכם שירותי ייעוץ, תכנון, ייצור והתקנה, וכל זאת לכל אחת מעבודות העץ הנדרשות על ידיכם. המיומנות המקצועית של מבצע העבודה היא המפתח לאיכות העבודה ולעמידותה לאורך זמן, ולכן חשוב שתבחנו עבודות קודמות אותן ביצע אמן העץ עבור לקוחותיו בעבר. חלק מהמקרים, תוכלו להתרשם מעבודותיו של היוצר בעץ באמצעות תיק עבודות אותו הוא יציג בפניכם, ובחלק מהמקרים, אנו ממליצים לכם באופן פיזי באחד מהמקומות בהם הוא ביצע עבודות עץ כאלו ואחרות.