חדר השינה שלכם- הטיפים שלנו

בעת תכנון הבית יש לזכור את המטרות העיקריות שלנו, פונקציונאליות, נוחות ואסתטיקה. שילוב של כל אלו יבטיח לכם הנאה בעת שהות בבית והתפעלות של כל מי שנכנס אל ביתכם. במאמר זה בחרנו להציג בפניכם את כל הצדדים החשובים של חדר המיטות בבית, כולל כל אשר בו.

 

חדר המיטות שלכם – חשיבות גדולה

חשוב לקחת בחשבון שעיצוב ובחירת מיטות ומזרונים לחדרי השינה בביתנו חשובים מאוד, שכן חדר השינה שלנו אמור לשמש לנו כחממה מפני לחצי היום יום, לספק לנו אווירה חמימה, ביתית ואינטימית וכמובן חשוב לזכור שרובינו שוהים בחדר כשמונה שעות בממוצע מדי יממה, אם למטרת שינה ואם למטרת מנוחה, קריאה או כל פעילות אחרת. מסיבה זו חשוב מאוד לתכנן את חדר המיטות בצורה הנכונה ביותר.

 

עיצוב חדר השינה- טיפים חשובים

  • תאורה– התאורה בחדר משפיע על האווירה בחדר ולכן חשוב מאוד לתכנן את סוג התאורה בה תשתמשו בכל חדר שינה בבית. חשוב לבחור בתאורת תקרה חזקה עם דימר שתהיה אפשרות לשלוט בעוצמת התאורה. בנוסף, מנורת קיר עומדת תהיה אידיאלית לאור קטן ואווירה אינטימית יותר.
  • מיטות– קיימת חשיבות גדולה מאוד לבחירת מיטה שמותאמת לסגנון העיצוב של החדר ולגודל החלל בו היא ממוקמת. יש לקחת בחשבון שמיטה היא הריהוט הדומיננטי ביותר בחדר ולכן חשוב למקם אותה בצורה נכונה בחדר השינה שלכם. ההמלצה היא תמיד למקם את המיטה במרכז חדר השינה וזאת על מנת שניתן יהיה להיכנס ולצאת ממנה בקלות. ההמלצה היא לבחור מיטה עם ארגז מצעים, דבר שמהווה פתרון אחסון אידיאלי ותמיד לוודא שגודל המיטה מותאם לאנשים הישנים בו והבחירה שלכם במזרון נעשית בהתאם למשקל שלכם, הגובה, המצב הבריאותי שלכם והתנוחה בה אתם נוהגים לישון.
  • חדר רחצה– לא תמיד מתאים לשייך חדר רחצה לחדר השינה. אם מדובר על חדר שינה קטן במיוחד ותשתית הצנרת במקום בעייתית, ההמלצה היא לוותר על מקלחון ושירותים בחדר השינה, במיוחד אם הדבר הופך חדר שינה קטן לחדר שינה קטן עוד יותר.
  • וילון האפלה– כיוון שפעמים רבות חדרי השינה משרתים יותר מאדם אחד ומשום שפעמים רבות הרגלי השינה שונים, חשוב לדאוג להתקין ווילון האפלה שיאפשר לכם לשלוט בעוצמת האור גם במהלך היום.
  • ריהוט– חדר השינה אינו חייב להיות מלא ברהיטים (לא חובה להכניס כוננית, שידות ועוד). ההמלצה היא להכניס אל חדר השינה רק את הריהוט בו תשתמשו. החלטה זו תאפשר לכם ליהנות מחדר מרווח ונעים.

 

לסיכום, עיצוב חדר השינה ישפיע במידה רבה על השינה שלכם, התחושה שלכם בעת השהייה בחדר והתפקוד שלכם במהלך שעות הערות. מסיבה זו ההמלצה היא תמיד לעצב את חדר השינה באופן בו תמיד רציתם.