כל מה שרציתם לדעת על טסלה ולא ידעתם את מי לשאול

היא פרצה לשוק הישראלי לפני פחות משנתיים וכבר היום ישנן מעל 6,000 מכוניות בכבישי הארץ. הישג עצום אשר מעיד על איכות הרכב ויוקרתו, ועוד יותר מכך, על יכולת השיווק של החברה בייחוד לאור העובדה שאין לה יבואן וכי כל אדם אשר מעוניין לרכוש אותה יכול לעשות זאת באופן עצמאי ישירות באתר.

מדוע דווקא המכונית הזו נמצאת במקום הראשון במכירות? מה גורם לה להיות אטרקטיבית יותר עלפני שאר המכוניות החשמליות וכיצד ניתן לרכוש עוד היום מכונית חדשה? לפניכם תשובות לכמה מהשאלות הבוערות ביותר.

המכונית החשמלית שעקפה את כל מתחרותיה

כמעט ולא ניתן למצוא היום אנשים שלא שמעו על טסלה, ועוד פחות מכך, אנשים שלא היו מעוניינים לצאת איתה לסיבוב קטן. היא נמצאת היום במקום הראשון במכירות בקטגוריית כלי־הרכב החשמליים, ולא נראה כי היא מתכוונת לעצור, כאשר הדגם הבא נמצא רחוק מאחוריה עם חמישית מהכמות בלבד.

הסיבות לכך נעוצות באילון מאסק, מייסד החברה, ובהתייחסותו למוצר שהוא מוכר, אך לא פחות מכך במוצר עצמו – רכב חשמלי מדהים, בעל מפרט טכנולוגי מתקדם, עיצוב אלגנטי ונקי ואבזור מפנק שכלול כולו במחיר הרכב.

הרכב כולל סוללה חשמלית אחת לפחות, יש דגמים שיש בהם גם שתיים או שלוש סוללות, אשר מאפשרות טווח נסיעה רחב יותר, מערכת נהיגה אוטומטית, תא מטען ענקי אשר מנצל היטב את כל אפשרויות האחסון הקיימות ברכב, אפליקציית גישה לרכב באמצעות הנייד, מסך מולטימדיה ענקי, תא נוסעים מרווח, רמת בטיחות גבוהה במיוחד וביצועי כביש מרשימים ביותר.

בנוסף לכך, אפליקציית הנייד הייחודית והחדשנית של הרכב מאפשרת טיפול ושליטה ברכב מרחוק וללא צורך בפנייה למרכזי השירות. באמצעות האפליקציה, ניתן לעדכן שדרוגים לרכב, לטפל בתקלות, להפעיל את בקרת האקלים ועוד. כמובן, רשימת היתרונות רק מתארכת אם מוסיפים לה גם את אלו המתייחסים לרכב חשמלי בכלל כגון: עלויות נמוכות של חשמל לעומת דלק, זמני טיפול מרווחים יותר במוסך ועוד.

מדוע אין יבואן בישראל או בכל מדינה אחרת בעולם?

אילון מאסק מתייחס למוצר שלו – הרכב החשמלי, כאל מוצר הייטק לכל דבר ועניין, ולכן אינו רואה צורך ביבואן רשמי. המכוניות נמכרות ישירות באתר החברה, וברמת גימור גבוהה ומפנקת שרובה כלולה במחיר ואין צורך בתוספות מחיר עבור אביזרים נוספים.

אחד היתרונות הגדולים בכך הוא היכולת להזמין טסלה חדשה מכל מקום, בכל זמן וללא התערבות חיצונית. היא אינה תלויה ואינה מחויבת ליבואן ולכן יכולה להחליט על שינויים ולבצעם באופן מידי. החברה עצמה דואגת להלהיב את הקונים הפוטנציאליים שלה, ליצור באזזז סביב המכונית ולמשוך עוד ועוד לקוחות חדשים.

חשוב לציין כי ללא יבואן, נחסכות כמובן גם הוצאות ללקוח שמחושבות במחיר הרכב והוצאות התיווך בין היצרן לקונה, סכומים שיכולים להגיע למאות ואף לאלפי שקלים תוספת על מחיר הרכב.

כיצד ניתן להזמין טסלה חדשה?

הזמנת מכונית חדשה עוד היום מתאפשרת בקלות, בנוחות ובעברית, באתר טסלה ישראל. בוחרים את הדגם המבוקש, מעיינים במפרט הטכני שלו ומשנים רמת גימור אם מעוניינים בכך, בוחרים צבע, סוג גלגלים ומסלול תשלום והרכב כבר בדרך אליכם. אומנם יש להמתין כחצי שנה עד הגעת המשלוח הבא, אך ההמתנה בהחלט משתלמת.

חברת טסלה עומדת בכל היעדים והקריטריונים שהציבה לעצמה ובכל דגם חדש שהיא מוציאה לשוק היא מתקדמת ומתפתחת אף יותר. החברה מסמלת יוקרה, מעמד סוציו־אקונומי ובעיקר איכות, אין זו הפתעה אם כך, שכל מי שרוכש טסלה מעוניין ורוצה לקבל על עצמו את כל הסממנים הללו ואף יותר מכך. זוהי ללא ספק אחת ממכוניות היוקרה המרשימות, הייצוגיות והמתקדמות ביותר שיש לשוק כלי־הרכב להציע כרגע, ולא נראה כי מעמדה עומד להשתנות.