טיפים לבחירת מתנה לבית חדש

רכישת דירה בישראל הפכה בשנים האחרונות לתהליך לא פשוט מצד אחד ופרויקט יקר מאוד מצד שני. לכן, כשאנחנו מוזמנים לחנוכת בית חדש, חשוב להשקיע מחשבה מוקדמת בבחירת המתנה המתאימה, כך שאכן תהיה אידיאלית ושימושית. הנה כמה טיפים לבחירת המתנה המושלמת

 

חנוכת בית

מעבר לבית חדש זה אכן אירוע מרגש ומשמח ביותר. אז לאחר שהסתיימו ההתרוצצויות בין הבנקים ועורכי הדין, ולאחר שסיימנו להתארגן עם כל הציוד בבית החדש, אין זמן יותר מתאים מזה לחגוג עם חברים ובני משפחה את חנוכת הבית.

מעבר לדירה חדשה לא קורית כל יום, ולכן כשאנחנו מוזמנים לאירוע חנוכת בית, כדאי שנשקיע תכנון ומחשבה מקדימה לגבי המתנה שאנחנו מביאים איתנו, מתנה לבית  שמצד אחד תכבד את האירוע המיוחד ומצד שני תהיה גם אפקטיבית עבור בעלי הבית החדש.

 

בחירת פריט סולידי

גם אם אתם החברים הכי טובים של בעלי הבית החדש, ברוב המקרים לא תמיד הייתם שותפים או מודעים לכל התהליך של הכניסה לבית החדש והקו העיצובי הכללי שנבחר, כך שבחירת מתנות לבית חדש הופכות למאתגרות אף יותר.

במקרה כזה, מומלץ לבחור פריט דקורטיבי, בעל עיצוב עדין ונעים, שאינו מגביל או משתלט על סביבתו. כך, ניתן יהיה לשלב פריט זה הן במידה ובעלי הבית בחרו קו עיצוב רטרו בסגנון כפרי ובין אם בחרו בעיצוב מודרני- תעשייתי.

 

מתנות שימושיות

בעת הכניסה לבית חדש, סביר להניח כי בעלי הבית לא תמיד התארגנו ב-100% על כל הפריטים הנדרשים להם ובחרו להשלים אותם עם הזמן. כאן אתם נכנסים לתמונה, בבחירת מתנות לבית החדש, שישמשו את בעלי הבית לאורך זמן.

אז איך בוחרים מתנה כזאת אתם שואלים את עצמכם? אם אתם חברים קרובים, אפשר להתייעץ עם המשפחה שלבטח יודעים איזה פריטים ספציפיים חסרים לבעלי הבית החדש. אם אתם לא עד כדי כך קרובים, תוכלו לנסות להיזכר אילו פריטים היו חסרים לכם, או שהייתם שמחים לקבל בעת כניסה לבית חדש.

 

לחשוב מחוץ לקופסא

אולי תתפלאו לשמוע, אך מתנות לבית לא חייבות להיות קשורות ספציפית לבית החדש. במקום להתלבט ולנסות לחשוב אם המתנה תתאים או תהיה שימושית, ניתן ללכת "על בטוח" ולהזמין את בעלי הדירה לחוויה מהנה שכולם אוהבים.

תהליך המעבר לבית חדש הוא תהליך די מסורבל ומתיש, כך ששובר זוגי לפעילויות מרגיעות כמו ספא, או כרטיסים לסרט חדש, יכולים להיות מתנה מקורית, חווייתית ומהנה. כמו כן, פעילויות זוגיות לסדנאות לעיצוב גופי תאורה, שעון או פריטים ביתיים אחרים, יוכלו להוות פיתרון יצירתי בכך שבעלי הבית החדש יעצבו בעצמם את המתנה לבית החדש.

כאמור, אפשרויות בחירת המתנות הן רבות ומגוונות, מפריטים עיצוביים ושימושיים ועד רעיונות מקוריים וחווייתיים. לכם נשאר רק לבחור.