המדריך המלא לבחירת מחסני גינה

דירה עם גינה מטופחת מאפשרת לנו לשבת בנחת עם בני המשפחה וליהנות מאווירה נעימה ופסטורלית. כדי להגיע למצב של גינה מטופחת, יש לדאוג להשקעה וטיפול שוטף בגינה, פעולות המצריכות כלי עבודה רלוונטיים, חומרים מיוחדים, כלי השקיה ועוד. היכן נאחסן את כל הכלים הללו באלגנטיות ומבלי לפגוע במראה הגינה? במחסן כמובן

 

בית עם גינה

רבים מאיתנו חולמים על בית עם גינה, עצים ופרחים מלבלבים וישיבה משפחתית בטבע הביתי שיצרנו לעצמנו. עבור אלו שהגשימו את החלום, הישיבה בגינה חלומית ומטופחת שכזו היא אכן מהנה וחווייתית, אך היא תוצאה של עבודה עקבית ומאומצת.

בין אם אתם מטפלים בגינה בעצמכם או נעזרים בגנן מקצועי, הטיפול בגינה מצריך לא מעט פעולות תחזוקה בכדי לשמור על מראה מלבלב ופורח לאורך זמן. כך, השקיה מתאימה לצמחים, גיזום וריסוס, הן רק חלק מהפעולות השוטפות שיש לבצע לתפעול הגינה.

פעולות תחזוקה אלו כרוכות בשימוש בציוד ייעודי רב ומגוון, אשר הן בגלל נוחות הגישה אליו, והן בגלל הצורך לאחסן אותו מבלי לפגוע במראה הכללי של הגינה שלנו, מצריך פתרון אחסון מתאים ורלוונטי. כזה הוא מחסן לגינה.

 

השימוש שאפשר לעשות במחסנים

כאמור, השימוש העיקרי והפופולארי של מחסני גינה, הוא אחסונם של מוצרים וכלי עבודה שונים, הנועדים לטיפול בתחזוקתה השוטפת של הגינה. אחסונם במחסן מאפשר גישה וזמינות מלאה, מבלי צורך להיכנס וללכלך את הבית.

בעלי גינה גדולה ומחסן גדול, נוטים לעיתים להשתמש בו כסטודיו או חלל עבודה קטן וקומפקטי. במידה ואתם עוסקים בתחומים אומנותיים, המיקום הפסטורלי יכול רק להיטיב עם המוזה הנדרשת עבור היצירה שלכם.

במידה ואתם אוהבים לשבת עם חברים, אך שעות המפגש קצת פחות מתאימות לערוך אותו בבית, תוכלו להציב שולחן וכמה כיסאות במחסן, ולהפוך אותו לפינת זולה ייחודית.

 

מחסן גינה- יתרונות

כפי שראינו, מחסן גינה יכול לשמש אותו במגוון דרכים, וזהו למעשה אחד היתרונות הבולטים שלו. מגוון השימושים שניתן לעשות במחסן, חוסכים לנו מקום יקר בבית ומאפשרים לנו לשמור על סדר וניקיון גם בבית וגם בגינה.

במסגרת החוק הישראלי, מחסן שאינו עולה על 6 מ"ר וגובהו אינו מגיע ל-2.05 מטרים והוא אינו מחובר לתשתיות כגון מים, ביוב וחשמל, יהיה פטור מהיתר בנייה. כך, יתאפשר לכם להקים מחסן מחומרים קלים, בלי יותר מידי כאבי ראש.

רוב המחסנים בנויים מחומרים קלים, דוגמת פלסטיק או מתכת, העמידים בפני פגעי מזג האוויר ואינם דורשים תחזוקה שוטפת.

 

 

כיצד נבחר מחסן לגינה

כמו בתחומים רבים אחרים, גם בבחירת המחסן המיועד, מומלץ להגדיר לעצמכם את מסגרת התקציב המתאימה. לאחר מכן, תוכלו להגדיר את הצרכים המתוכננים שלכם עבור המחסן ולהחליט איזה גודל יתאים לכם ומאילו חומרים הוא יהיה עשוי.

את המחסן מומלץ לרכוש מחברה אמינה, ותיקה ומנוסה ובנוסף, היות והמחסן אמור לשרת אותנו שנים רבות, יש לוודא כי קיימת אחריות ארוכת טווח, המעידה לרוב על מוצר איכותי.