התקנת שמשיות ענק להגנה מהשמש

 

הקיץ הישראלי לח, חם ולא נעים באזורים שונים בארץ, והדבר בא לידי ביטוי בעיקר במישור החוף ובמקומות נמוכים מתחת לפני הים. באזור המדבר חם והלחות מורגשת פחות, אבל גם כאן, כמו באזורים אחרים, יש צורך בהגנה מפני הקרניים החמות והמזיקות של השמש. נושא הסכנה לחשיפת קרני השמש היה נושא למחקרים רבי שנים, וברור לכולם, כי הסכנה בחשיפה מוגזמת קיימת. לא ניתן לנהל פעילויות שונות ללא הצללה ורבים מחפשים פתרונות מוצלחים בנושא.

למרבה  השמחה, יש פתרונות הצללה מעולים שיכולים לתת לכל לקוח פתרון המתאים לצרכיו ולטעמו. ניתן לפרוש בדי הצללה מעל משטחים גדולים כמו: גני ילדים, מגרשי משחקים, משטחי דשא בקנטרי קלאב, חופי ים מסודרים ועוד. ניתן להציב שמשיות ענק בגנים וחצרות של מסעדות, על דקים שמשרתים בתי קפה, בחצרות פנימיים של חברות הייטק ובעוד מקומות. במגרש ספורט אי אפשר להקים עמוד במרכז, ופתרון הצללה שמבוסס על בדי הצללה איכותיים הינו פתרון מושלם. יש צורך לעקוב אחר הנחיות הספק ולבצע אותם כדי לשמור על מתקן ההצללה.

התקנה בהתאמה אישית

שמשיות ענק הינן פתרונות מעולים בימי קיץ לוהטים ותחתם ניתן לשבת וליהנות מבריזה קלה מהים. ניתן למצוא שמשיות גדולות כאלו על גגות של בתים, במרפסות שמש, על טיילות לאורך הים ובעוד מקומות. ניתן להדפיס עליהם וספקים שונים מנצלים אותם לשם פרסום והעברת מסרים. יש חשיבות גדולה לסוג האריג הנפרש שעשוי מחומרים איכותיים שנועדו לחשיפה ממושכת לשמש ואשר הינם בעלי בלאי נמוך. בעוד ששמשיות מיוצרות, לרוב, על פי פס ייצור אחיד, הרי שניתן להקים מתקנים עם בדי הצללה בהתאמה אישית, וכאן, יש חשיבות לתנאי השטח, לשיפועים, למיקום, ולעוד פרמטרים חשובים.

היתרון אשר גלום בתפירת מערכת ההצללה לכל לקוח בנפרד הינו רב. הדבר מאפשר ניצול כל היתרונות של מערכת ההצללה, תוך כדי התחשבות בצרכים המשתנים. מנהל אולם אירועים ירצה פתרון הצללה אלגנטי ויפה יותר מאשר בעל מתחם אימונים שנועד להכשרת לוחמים. בעל מגרש ספורט ירצה בדי הצללה מסוג אחד, בעוד שלקוח אחר בתחום יעדיף אחר. יש שפע של אפשרויות ומומחים מטעם חברה מוכרת ובעלת מוניטין יכולים לייעץ בתחום. השירות הינו אישי ונתפר על פי מידותיו של כל לקוח, ולצורך כך, יגיעו מומחי הספק למקום ההתקנה כדי ללמוד על צרכי המקום ועל דרישות הבעלים.