הובלות קטנות, שירות גדול

וודאי יצא לכם לשמוע על שירות יחסית חדש שהחל לפני לא הרבה זמן ופורץ את דרכו בקרב הקהל הישראלי. תחום ההובלות בישראל הינו תחום בעייתי, שכן לא מעט אנשים מנצלים את התחום בכדי לעשות כסף על הגב של אנשים אחרים שלא נוטים לבדוק לעומק את המוניטין של חברת ההובלות אליה הם פונים, לא יודעים בעצמם מי באמת מבצע את ההובלה בפועל והאם לחברה יש את כל האישורים המתאימים בכדי לפעול בתחום זה. סיטואציה זו גורמת לכמה דברים שחוזרים על עצמם שוב ושוב.

אולי אם נלמד את אותם דברים שקורים לאחרים, נפנים זאת ונתגייס יחדיו לעשות שינוי בתחום ההובלות, שינוי שיבוא לטובת כולנו והחל כבר להתבצע על ידי חברות איכותיות שקמו ונקראות חברות הובלות קטנות. אז מה בעצם קורה בפועל עם החברות הגדולות?

 

  1. אנשים משלמים המון כסף עבור שירות שאיננו איכותי ואיננו מתבצע בצורה מקצועית.
  2. פריטים, רהיטים וחפצים רבים של אותם אנשים נפגעים ונהרסים מבלי שיש להם כיסוי על כך.
  3. פעמים רבות אנשים מתחייבים על יום מסוים, קובעים מראש עם חברת ההובלות, אך בפועל החברה ״מבריזה״, מה שפוגע בכל לוח הזמנים של אותו אדם שלקח יום חופש מהעבודה, תכנן את יום המעבר ובסוף די נפגע מכל העניין.

 

בכדי למנוע את המקרים הללו ואפילו להנות מתהליך הובלה קצר, פשוט ואיכותי, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להכיר שירות שנקרא הובלות קטנות. עד עכשיו רוב האנשים שבחרו בשירות זה היו סטודנטים,  אנשים שמנסים לחסוך בעלויות ההובלה וכמובן אנשים שחשוב להם לקבל שירות איכותי. אותם אנשים מבינים שכאשר פונים לחברת הובלות קטנות, לא רק שהמחיר יורד שכן פעמים רבות אנו צריכים להעביר רק כמה פריטים בודדים ולא את כל הבית או הדירה, אלא גם היום והשעה שנקבעים מראש הם קודש קודשים. אותן חברות שמו לעצמן למטרה לתת את השירות המקצועי, האיכותי, האמין והאדיב ביותר ובאמת לספק לאנשים שצריכים לעבור דירה פתרון זמין, מהיר ונוח, כך שבפעם הבאה שאתם עוברים דירה, פנו לשירות הובלות קטנות.