איך בוחרים שולחן משרדי? כל הטיפים לפניכם

ריהוט המשרד שלכם הוא הפנים שלכם. הצבעים, הצורות והחומרים משדרים את הרושם אותו אתם רוצים להעביר לכל באי המשרד. וגם לעצמכם – כשהסביבה שלכם נעימה, אין ספק שזה משדר פנימה. לצד הפן העיצובי, ריהוט במשרד צריך להיות פרקטי ונוח, ולסייע לכם למלא את המשימות שלכם בכל יום. הרהיט החשוב ביותר בכל משרד, איתו אתם באים במגע מדי יום ובכל רגע, הוא השולחן המשרדי. הוא צריך להיות נוח לעבודה ולאירוח, רחב מספיק אך לא גדול מדי, וגם ליצור את הרושם הנכון. במאמר זה, תקבלו טיפים שיעזרו לכם לבחור את השולחן המשרדי הטוב ביותר למשרד שלכם.

מה חשוב להגדיר לפני שקונים שולחן משרדי?

רכישה של שולחן משרדי נעה בין כמה מאות שקלים ועד אלפי שקלים, כתלות בחומרים מהם עשוי השולחן ובגודל שלו. שולחן משרדי איכותי שנרכש לאחר מחשבה, יכול לשמש אתכם שנים קדימה ולכן ישנה חשיבות לבחירה מושכלת. שני פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון הם הגדרת הצרכים ותקציב. בהגדרת צרכים, יש להבין מה הצרכים שלכם מהשולחן, למה הוא ישמש אתכם ומה תרצו להניח עליו. האם מדובר בשולחן עבודה שישמש גם כעמדת מחשב, או לאו? האם מסביב לשולחן זה תארחו אנשים לפגישות עבודה, או שמדובר בעמדת עבודה אישית? בנוסף, חשוב לתת את הדעת על התקציב. טווח המחירים הוא רחב, והגדרה של תקציב גג תעזור לכם לסנן הצעות שאינן רלוונטיות.

הנוחות שלכם – הדבר החשוב ביותר

עבודה משרדית היא עבודה שדורשת מכם שעות ישיבה מרובות. היום כבר ידוע, שישיבה ממושכת גורמת לתחלואות שונות ולפגיעה בגב וברגליים. הדרך האידיאלית להתגבר על כך היא באמצעות בחירה בשולחן משרדי נוח שיאפשר לכם לעבוד שעות ממושכות במינימום של נזקים. כיום תוכלו למצוא בשוק שולחנות שונים שעונים על הצורך – למשל, שולחן ארגונומי שמעוצב בצורת ר' לעבודה נוחה יותר ושולחן מתכוונן שמאפשר לשנות תנוחת עבודה בקלות כדי להקל על הגוף. בטרם הרכישה, שבו על כיסא לצד השולחן למשך מספר דקות לפחות, כדי לוודא שנוח לכם והנגישות לכל חלק בשולחן היא טובה. אל תשכחו להתאים לשולחן המשרדי כיסא נוח שישמור על הגב שלכם.

רכישה של שולחן למשרד – רק אחרי סקר שוק

בכל רגע נתון, תוכלו למצוא מגוון רחב של שולחנות משרדיים, כשכל שולחן מציע לכם חוויה אחרת. לאחר שהגדרתם לעצמכם את הצרכים והתקציב, מומלץ שלא להיות פזיזים ולרכוש את השולחן הראשון שרואים, אלא לעשות סקר שוק שיבטיח לכם רכישה טובה לאחר שבחנתם דגמים שונים מבית חברות שונות. והכי חשוב, לזכור – שולחן טוב, איכותי ונוח יעזור לכם לעבוד בצורה יעילה יותר, ולסיים את יום העבודה שלכם כשאתם לא מרגישים עייפים וכאובים.