ריהוט יוקרתי מושלם לחלל הרחב

סגנון ריהוט- חפשו עד שתמצאו

ריהוט יוקרתי הוא עניין של בחירה. אינכם בוחרים יום אחד לרהט את חייכם בסגנון מסוים. סביר יותר להניח כי הסגנון נבנה אצלכם בראש לפני רכישת הריהוט הסופי, אך יש לשים לב לפרטים חשובים רבים כמו האם אתם רוצים סגנון אחד לכל הבית? האם רק לחדר מסוים? האם הסגנון המועדף עליכם ניתן לרכישה ברשתות סטנדרטיים או אצל מעצבי ריהוט מסוימים? מי שמחפש רהיטי יוקרה לא ימצא אותם בחנות פשוטה, אלא בחנויות בוטיק או אצל יבואנים רציניים. אל תתפשרו על העניין. חפשו את הסגנון המועדף עליכם גם אם זה ייקח זמן רב. לפעמים החיפוש מתארך שבועות או חודשים, אך התוצאה משביעת הרצון היא שחשובה.

 

חשיבה אוונגרדית- הפורצת גבולותיה

ריהוט יוקרתי מתחלק לכמה סוגים. יש רהיט מודרני איכותי ויוקרתי, יש רהיט וינטאז', אין טוב יותר או פחות, יש העדפה לסגנון מסוים, בעוד הסגנון המודרני יכול להתחלק לתת סגנונות נוספים, הוינטאז' מאופיין בסגנון רומנטי יותר המעורר נוסטלגיה למשהו מן העבר, מוערך כמו יין נושן שמשתבח עם הזמן. הכי חשוב לבחור סגנון שאתם מתחברים אליו. סגנון שמייחד אתכם מכל השאר. כשאתם נכנסים לבית שלכם או של מישהו אחר, חוויית האסתטיקה היא החוויה שקורצת לכם מכל. התמקדו בה! חשבו אוונגרד, חשבו ייחודי, חשבו על האווירה שתיווצר עם הכניסה בסף דלתכם. האם אתם רוצים להיות כמו כולם או לעורר השתאות בפני האורחים?

 

אווירה יוקרתית בחלל

רהיטי יוקרה הם עניין של בחירה. נכון שהם עולים יקר יותר מרהיטים פשוטים, אך מי אמר שאתם צריכים לרכוש רהיטים רבים בבת אחת? גם רכישת פריטים יקרים בודדים יעשו את העבודה הנכונה בשטח רהיטים זולים. חשבו על תשומת הלב שימשכו הרהיטים הממוקמים במרכז החדר בלי שתצטרכו להוציא כסף רב על החלפת כל הריהוט בבת אחת. כמו יהלום מלוטש העומד לו בדד בין אלפי מתכות חסרות משמעות, מי יבלוט יותר ומי פחות? לא תמיד צריך משיכת תשומת לב רבה מדי. מספיק לכם מוצר אחד, שניים או שלושה שימוקמו במקום הנכון והרי לכם עיצוב מושלם המשרה אווירה על כל החלל.

 

להתאים את הרהיט לכל השאר

לבחירת ריהוט אפשר לשוטט בין אתרי האינטרנט השונים, להתמקד ברהיטי בוטיק, לנדוד ברחובות העיר, להתקשר ולברר, לצפות בתמונות באתרים, לחקור את הנושא עד תום עד לבחירה המושלמת, אך כדאי לא לסמוך רק על הטעם האישי, אלא להתייעץ עם אנשי מקצוע מעצבים שמבינים דבר או שניים בהתאמת העיצוב לבית, לצבעים השולטים האחרים, לרהיטים הנוספים, לפרקטיקה ולנוחות החשובה לכם בלי לוותר על אסתטיקה שהיא האורים ותומים של כל העניין על רגל אחת. החוכמה היא לשלב יוקרה עם מוצרים זולים יותר, בלי לוותר על השראת האווירה המחשמלת באוויר.