מיטת נוער או מיטה זוגית?

אם אתם מתלבטים האם לקנות לנער המתבגר מיטת נוער או מיטה זוגית חשוב שתדעו שאינכם היחידים שמתלבטים. מאמר זה נכתב על מנת לספק להורים רבים את המידע אודות ההבדל בין מיטת הנוער לבין מיטה לזוג.                                       Bed

 

התלבטות נצחית; הורים רבים מתלבטים האם לקנות לנער או לנערה המתבגרים מיטת נוער או שמא עדיף לקנות להם מיטה זוגית בה הם ירגישו בנוח יותר. כאן חשוב לקחת בחשבון שמיטת הנוער נוחות מאוד ומותאמות לכל הצרכים של נער או נערה מתבגרים וזאת לעומת המיטה הזוגית שתופסת חלל רב ולא תמיד מתאימה לחדרו של מתבגר. בנוסף, העלות של המיטות הזוגיות בדרך כלל גבוהה יותר מהמחיר של מיטות הנוער ולכן טרם ההחלטה הסופית האם לקנות מיטה מיוחדת שמיועדת לנוער או מיטה לזוג, ההמלצה היא לקרוא את ההסבר אודות כל אחת מהמיטות.

 

מיטות נוער הן מיטות שמותאמות במיוחד לכל הצרכים של הנוער. הגודל הסטנדרטי של מיטות אלו הוא מטר ועשרים על מטר ותשעים אך יש אפשרות לגדלים נוספים ותמיד יש אפשרות להתאים את המיטה לצרכים של הילד שלכם. מיטות הנוער מגיעות בדרך כלל עם ארגז אחסון, דבר שאינו כלול ברוב המיטות הזוגיות. המזרון במיטה זו הוא בדרך כלל מזרון איכותי אך כיוון שהיצע מיטות הנוער כה גדול ההמלצה היא לברר עם איזה מזרון המיטה מגיעה ולוודא שמדובר על מזרון אורתופדי. יש לקחת בחשבון שמזרון איכותי משמע שינה איכותית ורציפה של הילד שלכם. מיטה זוגית לעומת זאת היא מיטה שמיועדת לשני אנשים ולכן היא תופסת מקום רב, ארגז מצעים הוא אינו ברירת מחדל של המיטה ורוב המיטות הזוגיות מוצעות בעיצובים שאינם מתאימים לבני הנוער, שכן הם מתאימים לגילאים בוגרים יותר.

 

בוחרים במיטת הנוער

  • תקציב- ההחלטה הראשונה צריכה להיות לגבי התקציב אותו אתם מייעדים לקניית המיטה.
  • חומר- ההחלטה השנייה תהיה לגבי החומר ממנו תהיה עשויה המיטה, חשוב לוודא שמדובר על חומרים איכותיים וחזקים שיחזיקו מעמד לפחות חמש עד עשר שנים.
  • מידות- יש למדוד את גודל החדר ולאחר מכן את גודל אותו שטח בו אתם מעוניינים למקם את המיטה. בצורה זו תוכלו לדעת האם יש אפשרות להניח באותו מקום מיטת נוער בגודל סטנדרטי.
  • מזרון- תמיד יש לבחור במזרון אורתופדי וטרם התשלום על המיטה לבקש מהילד לשכב עליה ולומר לכם האם נוח לו.
  • בטיחות- חשוב לוודא שהחומרים בהם השתמשו הם חומרים בטוחים ושהמיטה בנויה בצורה חזקה ויציבה.