כל היתרונות של תריסים חשמליים

תריסים הם בעלי חשיבות עצומה ליצירת תחושת ביטחון לדיירי הבית. אם בעבר החומרים העיקריים מהם היו התריסים עשויים הם עץ או פלסטיק, היום תחום התריסים עבר שדרוג ובמיוחד בפתחיו הגדולים של הבית, כמו בסלון מותקנים תריסים חשמליים. לתריסים אלה ישנם יתרונות על פני התריסים הידניים. מלבד העובדה שפתיחתם נעשית באמצעות לחיצת כפתור ואינה דורשת הפעלת כוח ומאמץ, תריס חשמלי בנוי מתכת, לרוב מאלומיניום, מה שמקנה לו חוזק, עוצמה, יכולת הגנה גבוהה יותר ועמידות בפני תנאי מזג האויר.                                                                                                              Roof skylight window

 

יתרונותיו של האלומיניום

אלומיניום הוא מתכת שהתגלתה כבעלת יתרונות רבים ולכן הפכה לנפוצה ביותר בתחום הבניה. פרופילי אלומיניום משמשים לחלונות, דלתות, מקלחונים, פרגולות וכמובן גם תריסים חשמליים. האלומיניום הוא מתכת בעלת משקל סגולי קל ולכן נוחה מאוד לעבודה. היא מסוגלת להתכווץ או להתרחב בהתאם לשינויי חום וקור וכך שומרת על איטום. האלומיניום עמיד בפני רטיבות כך שיכול לבוא במגע עם תנאי מזג האויר השונים. ניתן ליצור ממנו חוליות דקות כך שהתריס הגלול מאוחסן באופן יעיל וחסכוני. עמידותו של האלומיניום וחוזקו לעומת העץ או הפלסטיק מהווה יתרון בולט של תריס חשמלי על פני תריס גלילה ידני.

 

יתרונות נוספים של תריס חשמלי

תריס בעל מנוע חשמלי נוח לשימוש עבור כולם, אך ישנן קבוצות אוכלוסיה עבורן הוא מהווה יתרון משמעותי. באמצעות המנוע החשמלי גם ילדים יכולים לשלוט באופן מוחלט בתריס או אנשים מוגבלי תנועה. במידה ומדובר על דירה העומדת לפני מכירה, תריסים בעלי מנגנון חשמלי בסלון או בחדרים בהחלט מהווים נקודה לזכותכם וייצרו רושם חיובי יותר על המועמדים לקניה.

 

אפשרות לשדרג תריסים ידניים

על מנת להפוך את התריסים בסלון לחשמליים אין זו בהכרח חובה לרכוש תריסים חדשים מן הנילונים. ישנה אפשרות לשדרג גם את התריסים הידניים על ידי החלפת המנגנון הידני בחשמלי. כך שדרוג התריסים נוח יותר לכל כיס ועדיין מדובר על שדרוג משמעותי. שדרוג התריס במקום החלפתו חוסך גם חומרים ואנרגיה. אם השימוש בחשמל מטריד את מנוחתכם, הפעלת המנגנון החשמלי צורכת חשמל בכמות נמוכה מאוד כך שזה אינו צריך להיות השיקול בהחלטה האם לשדרג את התריס הידני ולהפכו לחשמלי.