על סוגי פתרונות ההצללה המוצעים כיום

הטכנולוגיה המתקדמת באה לידי ביטוי במגוון רחב מאד של תחומים, וגם בתחום ההצללה. קיימים סוגים שונים של פתרונות הצללה, המספקים מענה במקומות בהם קיימת שמש ישירה ובמקומות בהם מעוניינים בכמעין כיסוי, במקום גג. הנה כמה פתרונות הצללה נבחרים ומתקדמים מאד, המוצעים על ידי חברת קאבריט:                                                                  New home construction framing

  1. ממבראנה – מתוך מבחר של פתרונות הצללה של קאבריט אפשר למצוא את הממבראנה. פתרון זה מתאים לשטחים ולמרחבים החשופים לקרני השמש, כמו למגרשי משחקים, לגני ילדים, לבתי ספר וגם לבתי מלון. הם יכולים להתאים גם למקומות שעשוי לרדת בהם שלג בחודשי החורף, שכן הם עמידים וחזקים מאד. מדובר בשטח כיסוי נרחב ובשיטת הצללה מדויקת המותאמת באופן אישי לכל מקום ולכל צורך. האריג הוא אריג העשוי חומרי גלם עמידים ומשופרים וכן גם עמיד לאש.

 

  1. סככות קאבריט – סככות אלו, חלק מתוך מגוון של פתרונות הצללה של החברה, מתאימות גם הן למקומות חיצוניים, כמו בריכות שחיה, גני ילדים וכל מרחב שחשוף לשמש ויש בו אוכלוסייה המעוניינת בהגנה מפני קרניה החזקות. הסככות מציעות צל של 93% וכן גם הגנת U. הן עומדות בכל התקנים הנדרשים ונחשבות לעמידות וחזקות מאד.

 

  1. הצללה נעה – מי שמחפשת פתרונות הצללה לשטחים גדולים במיוחד, ההצללה הנעה של קאבריט היא הפתרון המתאים. היא מיועדת למקומות בהם לא ניתן לקבוע עמודים במרכזם ולמקומות גדולים מאד. אפשר לפתוח ולסגור אותה בהתאם לעונה אולם יש לקחת בחשבון שהיא פחות מתאימה במקרים של רוחות חזקות במיוחד או אפילו ברד. אחד היתרונות הבולטים שלה היא רמת העמידות שלה ויכולת השחיקה הגבוהה שלה. היא מחזיקה מעמד לאורך שנים ארוכות ובתנאי שמשתמשים בה כראוי ובהתאם ליכולות שלה.

 

חשוב לדעת

כדי לנצל את יתרונותיהם הרבים של פתרונות הצללה אלה של קאבריט חשוב להגדיר תחילה את הצורך ולוודא שמתאימים נכון את הפתרון אל המרחב עצמו. יחד עם נציגי החברה חשוב לבדוק מהם תכונותיו של מתקן ההצללה, מאילו חומרי גלם הוא עשוי וגם מהי רמת העמידות שלו. כל זאת, יכול לעזור בקבלת ההחלטות ובמציאת פתרון ההצללה המושלם לשטח.