מיקרוגל משולב תנור ואינדוקציות

המטבח הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית. מדובר בחדר בו אנחנו מבלים שעות רבות מידי יום. חדר אשר מאחד את המשפחה סביבו, וחדר אשר אחראי על הכנת המזון בבית. לכן, חשוב מאוד לצייד את המטבח במכשירים מודרניים ומפנקים, על מנת להקל על החיים שלכם ולהפחית מכאב הראש אשר הכנת המזון עשויה לגרום לעתים. אנחנו רוצים להכיר לכם שני מכשירים חשמל מעולים, מצויינים, נוחים ומפנקים, אשר הולכים והופכים לפופולריים יותר בקרב מטבחים בכל רחבי העולם. מדובר במיקרוגל משולב תנור ובאינדוקציות.                                                                            Male Chef Standing Next To Cooker In Restaurant Kitchen

מיקרוגל משולב תנור הוא למעשה שני מכשירים בתוך מכשיר אחד. כמה כיף שאפשר להשתמש במיקרוגל. זוהי המצאה נהדרת אשר מקלה מאוד על הכנת המזון וחימום האוכל המוכן. הבעיה היא שהמיקרוגל, למרות כל העיצובים המודרניים והחדשניים שלו, הוא בסך הכל מכשיר לא אסתטי במיוחד. מדובר במכשיר אשר תופס מקום רב, ולכן הוא מפריע להתנהלות השוטפת במטבח. מכיוון שבכל מטבח חייב שיהיה תנור, מדוע לא ליצור מיקרוגל משולב תנור? זוהי המצאה נהדרת אשר חוסכת הרבה מאוד מקום, ומקלה מאוד על השימוש השוטף במטבח. תוכלו להשתמש באותו מכשיר על מנת להכין את האוכל, ובמקרה שתרצו לחמם את האוכל במהירות – תוכלו להפעיל את כפתור המיקרוגל. אין יותר נוח ופשוט מזה!

אינדוקציות הן סוג חדש של כיריים, הפועלים על סלילים מגנטיים אשר ממוקמים מתחת למשטח של זכוכית קראמית. הסלילים יוצרים אפקט של חום מדוייק יותר ויעיל יותר, בקוטר המתאים מתחת לכלי הבישול. כלומר, אינדוקציות למעשה חוסכות לכם הרבה מאוד אנרגיה, והשימוש באנרגיה באמצעות האינדוקציות הוא יעיל הרבה יותר. רק האיזור עליו מונח סיר מתחמם, ואם לא מונח סיר על הכיריים – הן פשוט לא מתחממות.

היתרון הגדול של האינדוקציות הוא שהזרם המגנטי מתרכז היכן שמונח סיר על הכיריים. ברגע שאתם מסירים את הסיר, האיזור מתקרר במהירות מיידית, כך שאין סיכון שתגעו בכיריים בידיים מבלי שאתם יודעים שהן פועלות. לכן, מדובר גם בשיטת בישול בטוחה יותר וידידותית יותר, והיא כמובן גם גורמת לחימום פחות יותר של איזור המטבח כולו.