כך תמצאו דילים לרומניה שמתאימים לצרכים שלכם

רומניה הופכת ליעד מבוקש מאוד בקרב ישראליים, וככל שהפופולאריות שלה עולה, כך גם גדל מספר הדילים והחבילות לרומניה שמציעות סוכנויות הנסיעות. אם קיבלתם החלטה ספונטנית לקחת כמה ימי חופשה מהעבודה ולטוס לרומניה, ואם כל הדילים שנפרסו בפניכם רק הופכים את הבחירה לקשה יותר, לפניכם מספר פרמטרים שצריך לקחת בחשבון בבחירת הדיל המושלם עבורכם.                                                                                          

כל מה שכדאי לקחת בחשבון בבחירת דיל לרומניה

  1. המחיר של דילים לרומניה אמור להיות זול יותר מסך העלויות של כרטיס טיסה ולינה בבתי מילון אילו הייתם רוכשים אותם בנפרד. איך תדעו שעלותה של החבילה המוצעת לכם היא באמת אטרקטיבית? עשו את שיעורי הבית שלכם, אל תתעצלו ובדקו ברשת את המחירים הממוצעים של מלונות ברומניה וטיסות למדינה. כך תוכלו להשוות מחירים ולוודא, שהדיל שמצאתם אכן מפתה כפי שהוא נשמע במבט ראשון ולא מעמיק.
  2. כל חבילת נופש מיועדת למספר מסוים של ימים. חבילת נופש אידיאלית עבורכם היא, קודם כל, כזו שמתיישבת עם אורך התקופה שהגדרתם לחופשה שלכם. תוכלו למצוא דילים המיועדים למספר ימים ספורים וגם כאלה שהם לשבועיים, ולכן יהיה עליכם, ראשית, להגדיר את אורך החופשה הבאה עליכם לטובה.
  3. כל דיל לרומניה מבוסס על קונספט שונה. ישנם דילים למסיבות רווקים, דילים המבוססים על בילוי אורבני בבוקרשט בלבד, דילים למיטבי לכת, לחובבי ספורט אקסטרים וכן הלאה. חשבו על סוג החופשה שבא לכם לבלות ברומניה, ובחרו דיל שייתן מענה לצרכים שלכם מהבחינה הזו ושיאפשר לכם לחוות בדיוק את החופשה שלה חיכיתם.
  4. אחד מהמרכיבים המרכזיים של חבילות לרומניה בפרט וחבילות לחו"ל בכלל הם בתי המלון.
    כל דיל כולל בתוכו לינה בבית מלון מסויים על פי בחירתה של סוכנות הנסיעות שמציעה את הדיל. ישנם דילים הכוללים לינה בבתי מלון שווים ומפנקים במיוחד, הנמנים על רשת מלונות כלל עולמית מוכרת, וייתכן שתרצו לבחור דיל בהתאם לאיכות בתי המלון הכלולים בו. ניתן למצוא מלונות ברומניה באיכות גבוהה ובסטנדרט גבוה, ויש שיעדיפו דיל הכולל מלונות כאלה, ושאופי החופשה המוצעת במסגרת הדיל משחק עבורם תפקיד משני.

סוכנות נסיעות שדואגת ללקוחותיה

סוכנויות נסיעות רבות מציעות דילים זולים, מאחר שהם כוללים טיסות קונקשן הכרוכות בזמן המתנה רב או לינה בבתי מלון פחות איכותיים. רצוי לוודא, כי הדיל שלכם הוא אטרקטיבי מבחינת עלויות לא מהסיבות הללו, אלא פשוט כי מדובר בסוכנות נסיעות טובה, שמאמינה בלהעניק ללקוחותיה את הטוב ביותר.