להפתיע את בן הזוג עם חופשה רומנטית בצפון

כל זוג זקוק מדי פעם להפסקה, לזמן איכות תוך שינוי אוירה ומקום. לכל זוג ישנם גם הרגעים המיוחדים אותם נעים להזכיר ולחגוג ביחד. באמצעות הפתעת בן או בת הזוג בחופשה רומנטית בצפון, בליבם של נופים יפהפיים המזכירים את אירופה גם באמצע הקיץ, ניתן לבלות זמן נפלא אשר נותן אנרגיות ומחזק הן את הקשר והן את הגוף והנפש באופן כללי. צימרים בצפון הם מקום נפלא לבלות בו חופשה שכזו, במיוחד צימרים המיועדים לזוגות בהם בני הזוג מקבלים פרטיות ונוף פתוח.                                                 

היכן ניתן למצוא צימרים לזוגות בצפון?

במיוחד בצפון ישנה כמות רבה של צימרים לזוגות בשל הנוף הנפלא והרומנטי. ניתן לבחור צימרים בצפון המיועדים לזוגות במגוון רחב של מקומות בהם סוגי נוף שונים. בגליל המערבי ניתן לשהות בצימר ממש על חוף הים הנפלא של הגליל. המים הצלולים, החול הלבן והסלעים ללא ספק מספקים את האוירה הרומנטית. כל שנותר הוא רק להנות. בהרי הגליל המערבי אשר עליהם ישנם מצפים וישובים מבודדים ישנו נוף נפלא של הים ושל הרי הגליל בואכה כנרת. אזור צפת הוא אזור מיוחד כשהעיר העתיקה על סמטאותיה מספקת אוירה רומנטית. גם ברמת הגולן ואצבע הגליל תקבלו חופשה רומנטית במיוחד.

מה כוללים הצימרים?

ניתן למצוא הבדלים בין צימר אחד לאחר במידת היוקרה והפינוק שהוא מעניק. כאשר אתם מפתיעים את בן הזוג קחו בחשבון שזוהי פעולה יוצאת דופן אשר לא תבצעו בכל יום ולכן ההשקעה בהחלט כדאית. בחרו צימרים אשר מפנקים מכל הלב וכוללים ג'קוזי או בריכת ספא פרטית, נשנושים ופינוקים קולינרים כמו פירות או שוקולדים, יין אותו תוכלו לשתות בעת שתתרווחו לכם בג'קוזי, וכמובן נוף פתוח ופנורמי עליו תוכלו להשקיף ממרפסת החדר. לרוב במקומות יוקרתיים מקבלים את ארוחת הבוקר ללא תוספת תשלום.

סוגים שונים של צימרים יוקרתיים

כיוון שכמות מקומות האירוח בצפון היא גדולה מאוד, ישנה גם תחרות רבה ובעליהם עוסקים בעיצובו של מקום באופן מקורי, זאת עד שיוקמו עוד מקומות כמוהו כפטריות אחרי הגשם… צימר דמוי מערה הוא מקום אירוח היוצר אוירה מעניינת. מצד אחד, הוא כולל את כל האבזור החדשני אשר יספק לכם שהיה מהנה. מצד שני, קירות המערה ועיצובם הבלתי מסודר משרה אוירה אחרת ואינטימית אשר מנתקת אתכם מן המציאות ומותירה אתכם זה בזרועותיו של זו.