ככה תעצבו את חדר השינה שלכם

הגיע הזמן לעצב את חדר השינה שלנו בעיצוב מודרני וחדשני שיתאים כמובן למיטה שהיא הרהיט המרכזי בחדר השינה. הנה כמה טיפים מעניינים שיעזרו לכם:

עיצוב חדר שינה מודרני

ברור מאליו שעיצוב מודרני של חדר השינה היא משימה לא לכל אחד,צריך טעם אישי מנצח ויכולת תכנון. ננסה להסביר לכם את הבסיס בו תוכלו להתחיל לעצב בעצמכם. עיצוב מודרני מתחיל מהיסודות, קודם עלינו להחליט מה אנחנו רוצים שיהיה בחדר,מה יועיל לנו ומה יכביד על הטקסטורה של החדר. ראשית צריך להחליט איפה נשים את המיטה,האם ליד החלון או בצידו של החלון,לכל אחד מאלה יש יתרונות וחסרונות. את הארונות מומלץ למקם בצד של המיטה שיהיה נוח להגיע אליהם. מול המיטה כדאי למקם את כדי שהגוף יהיה ישר מול הטלוויזיה ולא יפגע בצוואר. במידה ואתם מבצעים שיפוץ כללי כולל של חשמל. כדאי להגיד לחשמלאי למקם שקעי חשמל שיהיה ליד המיטה כאשר ואם תרצו לקנות מיטה מתכווננת. כדאי לתכנן הכל מבעוד מועד את כל המידות והשטח שיש בחדר השינה כדי למנוע אחר כך טעויות והוצאות מיותרות. תכנון נכון זה ההתחלה להצלחה של כל דבר!

עיצוב המיטה בסגנון מודרני

מיטה היא הדבר שסביבו מעצבים את החדר,ודרכו מתחילים את העיצוב. כיום נהוג לקנות מיטה עם ראש מיטה מעוצבת וכן מתחיל העיצוב. יש שלל צורות וצבעים לראשי מיטה,מצבעים משוגעים ועד רגועים יותר. אתם תבחרו לפי הטעם שלכם אך שימו לב שהעיצוב של כלל החדר מתחיל מהמיטה לכן תצטרכו להתאים את עיצוב החדר למיטה. חשוב שאת הקניה של המיטה נקנה עם ארגז מצעים שיחסוך לנו מקום וכן שימו לב שאתם רוכשים מיטה שמתאימה לגודל של החדר. אחרי קניית המיטה נדאג לקנות מזרון זוגי אורטופדי מומלץ מחנות. אני ממליץ לקנות מיטה מעץ מלא עם כדי שיחזיק מספר שנים רב. יש לא מעט חנויות שמוכרים מיטות מעוצבים ועליכם רק להחליט. שילוב צבע של ראש מיטה נכון עם הטקסטורה של החדר יוסיף מעוד לאווירה.

חלל חדר השינה

חשוב לבחור צבעים לחדר השינה שיתאימו למיטה שלכם. אם תבחרו צבע עדין תמשיכו בכל החדר בצבע עדין. אל תשתגעו יותר מדי וכמובן שלא יהיה מצועצע. אבל אם אתם אנשים נועזים אז חדר השינה זה המיקום המושלם להשתולל מבלי שאף אחד יעביר עליכם ביקורת. תדעו שצבעים בהירים משדרים תחושה של מרחב ולכן עדיף לבחור בהם במקרה של חדר שינה קטן או עמוס בחפצים. גם המיטה וגם המזרון האורטופדי צריכים להשתלב בצבע שלהם בחדר. אם אתם אנשים ראש גדול אל תפחדו לעצב בעצמכם את החדר שינה לפי הטעם האישי שלכם. בסופו של דבר אתם עתידים לישון בחדר הזה ולא אף אחד אחר.

לסיכום

עיצוב חדר שינה היא לא משימה קלה ולעתים מעצבנת אבל אל תתפשרו בטוב ביותר מבחינתכם, אל תשכחו שאתם מבלים בחדר השינה בין 7-9 שעות ביממה.