שיפור נראות הגינה עם סוככים

מתגוררים בבית פרטי עם חצר או גינה? רוצים לשדרג ולעצב את גינתכם? זה הזמן לדעת הכול על סוגי הסוככים השונים היכולים להתאים לכל גינת פרטית או חצר פרטית הצמודה לביתכם.

עיצוב גינות/חצרות פרטיות הינה פעולה מקצועית אותה מומלץ ליישם בהתאם לשטח (גודל) הגינה/חצר העומדת לרשותכם, מטרות השימוש היומיומי שלכם בשטח החצר/גינה, סגנונכם העיצובי האישי וכמובן מיקומה של החצר/גינה ביחס לקרני השמש לאורך שעות היום.

התקנת סוככים בשטח הגינה הינה אחת מהפעולות אותן מומלץ לבצע בכל גינה/חצר פרטית וזאת גם למטרות סיכוך והצללה של האזור בגינה/חצר אותו תרצו לסוכך וגם למטרות עיצוב ושיפור נראות הגינה באמצעות אותם סוככים.

סוגי סוככים המותאמים לגינות וחצרות פרטיות

סוככי גינה הם למעשה הגדרה כללית להיצע גדול ומגוון של יחידות הצללה המיוצרות מחומרי גלם שונים כגון: ברזל, אלומיניום, עץ, חומרים פלסטיים קשיחים, ברזנט, רשתות במבוק וכדומה. סוככי ההצללה לגינות/חצרות הינם סוככים אותם ניתן לקבע למבנה הצמוד ו/או לפני הקרקע והם ניתנים לעיצוב, תכנון והתאמה פרטנית לכל גינה/חצר ולפרמטרים השונים המשפיעים על עיצוב הגינה/חצר.

בין יתר סוגי הסוככים הנפוצים ביותר כיום לעיצוב גינות וחצרות תוכלו למצוא את סוככי הפרגולה המיוצרת מעץ ו/או אלומיניום. סוככי הפרגולה הם למעשה שדרוג של פרגולות הרעפים הישנות אשר היו נפוצות בגינות רבות ברחבי הארץ בתחילת שנות ה-90. פרגולות הרעפים שדרגו את עצמן לפרגולות סוככים המשלבים בהן קורות הצללה בעיצובים שונים, כאשר תכנון מיטבי של קורות ההצללה מיושם בהתאם לתזוזת קרני השמש לאורך שעות האור.

בנוסף לפרגולות הסוככים, תוכלו למצוא פתרונות סיכוך נוספים היכולים לשדרג כל גינה או חצר, לרבות, סוככי מרקיזה צורניים, סוככי זרוע חשמליים הפעולים באמצעות מנוע חשמלי באמצעותו ניתן לפתוח או לסגור את הסוכך בהתאם לצורך, סוככי רשתות צל בעיצובים שונים ועוד.

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים סוכך כזה או אחר?

במידה וגם אתם מעוניינים לשפר את נראות הגינה באמצעות סוככי הצללה כאלו ואחרים, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה לפנות לשירותיה של אחת מהחברות המובילות בתחום הסוככים לגינות וחצרות. את זהות החברה מומלץ לבחור בהתאם לניסיון המקצועי והמעשי העומד לרשותה בתחום, בהתאם להיקף פתרונות הסיכוך אותם היא מציעה לכם ובהתאם לטיב שירותיה עליהם תוכלו לדעת במסגרת קבלת חוות דעת מלקוחות החברה בעבר ובהווה.

בנוסף, אנו ממליצים לכם לפעול לתכנון הסוכך רק לאחר שנציג מקצועי מטעם החברה הגיע לביקור בשטח הגינה/חצר אותה תרצו לסוכך ו/או לחילופין, לאחר שהצגתם בפני אנשי המקצוע תמונות של הגינה/חצר המיועדת לסיכון.

לסיכום, תחום הסוככים, הקירוי וההצללה כולל בתוכו מגוון רחב של פתרונות סיכוך, קירוי והצללה היכולים להתאים לכל גינה/חצר ולכל סגנון עיצובי המועדף עליכם ובאמצעות תכנון מיטבי של הסוככים תוכלו להבטיח לעצמכם שדרוג משמעותי בכל הנוגע לנראות הגינה/חצר.