נגיעות קטנות שמשנות הרבה – אקססוריז מעוצבים לבית

תהליך עיצוב הבית הוא מלאכת מחשבת, חיבור נכון בין רהיטים שונים בהתאמה לתנאי החלל. הבשורות הטובות הן למי שיש תקציב נמוך או לא מעוניין להיכנס לשיפוץ אינטנסיבי ויקר הן שלא תמיד צריך לחולל מהפכה בסביבת המגורים על מנת ליהנות מסגנון מנצח באווירה המבוקשת. כל שצריך זה לבחור בקפידה את פריטי העיצוב הנכונים ואלה כבר יעשו את העבודה בשבילכם.

מספר טיפים שיעזרו לכם בבחירת אקססוריז לשדרוג הבית, לפי חללים וסגנונות מבוקשים והכל בקלות ובעלות אטרקטיבית להפליא.

להלביש את הבית מא' עד ת'
תחום ההום סטיילינג מאפשר לכם לעטוף את הבית בצבעוניות מרעננת ולהחליף חידושים שונים כמו רכישת ספות, כורסאות ורהיטים בכיסויים אלטרנטיביים. תוכלו לפזר שלל כריות דקורטיביות על הכורסה וכך להסתיר כתמים שונים וגם להוסיף זריקה של צבע לספה בגוון אחיד או לספה בצבע שדהה. שטיחים אף הם מוסיפים טאץ' של חמימות לרצפה חשופה, מגדירים את המרחב ותוחמים אותו, לדוגמא, בהפרדה בין הסלון למטבח. שטיחים מביאים גם טאץ' עדכני למרחב – למשל, בסלון המבוסס על צבע אחיד, ניתן להבליט את הרהיטים על ידי שטיח בגוון מנוגד. סלון בגוון אחיד אפשר גם לעטר באמצעות שטיח עם טקסטורות מעניינות והדפסים צורניים מפתיעים.

הקירות כבר לא בודדים
לא תאמינו איך קיר מקושט יכול לתרום לאווירה תוססת בבית. קירות חפים מאלמנטים נראים עירומים והבית ריק. ברגע שנותנים לקירות את הפוקוס אפשר להוסיף נגיעות צבע וגם אופי לקירות. כך למשל, שעוני קיר שהם גם פרקטיים וגם מעניקים עניין לקיר, מסגרות לתליית תמונות שמביאות את הצד הפרסונאלי לבית עם תמונות של בני המשפחה או תמונות מאירועים וחופשות במסגרות דקורטיביות, לוחות במגוון צבעים ובעיקר מראות דקורטיביות בצורות משתנה. למראה יש כוח ליצור אשליה של חלל גדול ואוורירי יותר מכפי שהוא באמת וברגע שמכוונים מראה מול מוקד אור, היא גם יוצרת משחק השתקפויות ופיזור נעים של האור במרחב.

פתרונות אחסון לבית מסודר יותר
בשגרה היומיומית קשה מאוד לשמור על סדר וארגון בבית וכאן נכנסים לתמונה פתרונות אחסון שיכולים לחולל שינוי משמעותי, לפנות מרחב ולסייע לכם בניצול אופטימאלי של השטח. יש פריטי אפסון בעיצובים מרשימים לפי הסגנון שתרצו. למשל, סלי קש בניחוח כפרי או קופסאות עץ שמביאות את הטבע פנימה לבית, מידוף  מודרני בשיק אורבני לתלייה, סולמות אופנתיים להצבה ולתליית פריטים שונים ועוד. אפשר לבחור סלי אחסון דקורטיביים מבדים יפים גם לחדר הרחצה בתור סל כביסה מסוגנן וסלי אחסון מתכתיים מודרניים למגזינים וספרים ועוד. פונקציונאלי ואסתטי כאחד.

האווירה מתחילה בפרטים הקטנים
אתם בוחרים איזו אווירה תרצו ליצור בבית ולרתום את האקססוריז בשירות האווירה המבוקשת. כך למשל, להשגת אווירה רומנטית השתמשו בנרות צבעוניים המפיצים ניחוחות מבשומים ברחבי הבית, אגרטלי פליז יוצרים אווירה מתוחכמת יותר, שימוש באביזרים השופעים אלמנטים פרחוניים מעצימים את האווירה של חיבור לטבע וכפר, פריטים בגוון אפור כמו כריות אפורות וכדומה מחזקים את האווירה האורבנית של הווי העיר הגדולה, פריטי אחסון בשיק נוסטלגי מביאים נגיעת רטרו לפנים החלל וכדומה.

נסו לחשוב על קשר ויזואלי בין הרהיט לאביזר על מנת להשיג את התוצאה הנדרשת. למשל, תליית מראה מול כוננית יפה או מול גוף תאורה להפצת אור ולהדגשת הכוננית או שטיח מסוגנן שפורשים למרגלות ספה וכך יוצרים את אזור הישיבה הסלונית למקום חמים, נעים ומזמין במיוחד או פריסה של פלייסמנטים על השיש במטבח לריענון אזור הסעודה. חשבו איך תוכלו לקחת צעד אחד קדימה את עיצוב החלל באמצעות אביזרים שישתלבו נפלא עם הקיים ויוסיפו לו טאץ' ייחודי.