מיכלי הפלסטיק המתקדמים ביותר

 

מיכלי פלסטיק הפכו לחלק בלתי נפרד מעולם הייצור והתעשייה בארץ ובעולם. המיכלים הללו משמשים למטרות שונות ורבות, ועל ידי תכנון הנדסי נכון הם משתלבים בעוד ועוד תחומי פעילות. בחוד החנית של פיתוח מוצרי הפלסטיק הללו נמצאת חברת רומולד טכנולוגיות בע"מ אשר מייצרת מוצרים פלסטיים בשיטת דיפוס סיבובי אשר מכונה גם שיטת הרוטציה. חברת רומולד מתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים פלסטיים נפחיים אשר מתאפיינים במבנה גיאומטרי מורכב, ומגיעים בכל עובי דופן או צבע לפי הגדרות המזמין. לחברה יכולות הנדסיות חזקות אשר הפכו אותה למובילה בעולם כולו, ועל לקוחותיה נמנות חברות מוכרות מן השורה הראשונה.

מכיוון שחברת רומולד מתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים פלסטיים נוצר ביקוש למוצריה גם בישראל והם מומלצים במיוחד לפרויקטים שונים בתחום התשתיות. המבנה, הצורה, הגודל והייעוד של המיכלים – כל אלה ניתנים לגיוון ולשינוי על פי הצורה. צוות המומחים של רומולד מלווה את הלקוח בכל שלבי התכנון והייצור ומבטיח איכות ללא פשרות. מוצרים אופייניים הם מיכלי מים, שוחות ביוב וניקוז, וכן מוצרים שונים שתורמים לאיכות הסביבה. כאלה הם מאצרות, מיכלים להפרדת דלקים, מכלי אשפה מוטמנים ועוד מוצרים מוגמרים או מוצרים שיפותחו לפי צורך ודרישה.

בחירת החברה לאספקת המיכלים

הצורך במיכלי מים במדינה כמו ישראל הוא מובן, מכיוון שהמים הם יקרי המציאות ואגירתם חיונית. מכלי מים שמייצרת חברת רומולד יישמרו על מי השתייה נקיים באיכות גבוהה, והם יכולים להגיע בכל גודל ועבור כל ייעוד. המכלים ישמשו לאגירת מי גשמים, העברת המים והובלתם, ליווי מטיילים לאזורים צחיחים וכמובן שימושים שונים לצרכים תעשייתיים. מכיוון שהמיכלים עמידים ואיכותיים הם מיועדים לשימוש רב פעמי וחוזר לאחר תהליך של חיטוי וניקוי, ובכך הם גם תורמים לאיכות הסביבה.

בעת בחירת חברה שתספק לכם מיכלי פלסטיק לכל צורך או מטרה מומלץ לבחור בחברה שתשלב בפרויקט לכם את המוצרים האיכותיים של חברת רומולד, ושתוכל לתווך ולדאוג לצרכים השונים שלכם כלקוח. בחרו בחברה וותיקה ואמינה בעלת שירות לקוחות בלתי מתפשר ויכולות הנדסיות גבוהות. כאשר אתם מתמודדים עם פרויקט שדורש יכולות של תכנון, ייצור והקמה של מערכות הכוללות מיכלים פלסטיים, חשוב במיוחד לבחור בחברה שתוכל לתת לכם את התשובות הטובות והיעילות ביותר. הבחירה בחברה הנכונה תחסוך לכם זמן וכסף. התמקדו בניסיון של החברה, ביכולותיה ההנדסיות וביצרנים שהיא עובדת מולם כדי לוודא שתקבלו את השירות והטיפול הטובים ביותר.