להפיק את האירוע המושלם

איך מתכננים את האירוע המושלם? זה פשוט: חושבים על הכל מנקודת המבט של האורחים. באירועים לא מוצלחים רבים הטעות הבסיסית היא לחשוב דווקא על ההנאה של חתני וכלות השמחה, ולשכוח שמי שבאמת חשוב להצלחת האירוע הם האורחים עצמם. אם אתם רוצים אירוע מוצלח, שהחוגגים ייצאו ממנו עם מצב רוח נהדר ושהם ירקדו וישמחו במהלכו – חשוב מאד לחשוב על הדברים הקטנים שיגרמו להם הנאה. הרי בעלי השמחה ייהנו כמעט בכל מצב, כך שהפינוקים והאטרקציות צריכים להיות מופנים לחוויה של האורחים, שעבורם זה עוד אירוע אחד מיני רבים.
למשל – האם הקדשתם מחשבה למתנה או מזכרת קטנה עבור האורחים? הם טרחו, לבשו את מי

דוחות כספיים עם מטבעות עליהם

דוחות כספיים עם מטבעות עליהם

טב מחלצותיהם והביאו עמם מתנה נאה. הם ידעו להעריך את המחווה של קבלת מתנה שימושית ומשמחת. זוהי בדיוק צורת המחשבה שגורמת לאורחים לצאת מהאירוע עם חיוך רחב. מתנה נהדרת כמו לוח תזכורות מגנטי למקרר בליווי טוש מחיק מגנטי עם ספוג יכולה להזכיר לאורחים את האירוע לאורך שנים קדימה. ברור שתרצו למתג ולעצב את המתנה כך שהיא תכלול התייחסות לאירוע שלכם ותשמש גם כמזכרת מהערב הגדול הזה. בדוגמה של אותו לוח עם טוש מחיק מגנטי עם ספוג תוכלו לשים תמונה של חתן השמחה או איור משעשע – באופן כללי המוצרים הנוחים ביותר למיתוג ועיצוב אישי הם מוצרי מגנטים להדפסה.
אירוע בלתי נשכח עם מזכרות בלתי נשכחות
כאשר אתם מזמינים את האורחים לאירוע שלכם ומעניקים להם מתנה יפה ומרגשת אתם בעצם אומרים להם כמה אתם מעריכים אותם ואת נוכחותם. זוהי מחווה מרגשת ומקסימה. כמובן שכדי שהמחווה תצליח מומלץ מאד לבחור בהדפסות באיכות גבוהה – קראו על הדפסת מגנטים וטיפים למזמין מכיוון שניתן בקלות להגיע לבתי דפוס שרמתם נמוכה. העדיפו בית דפוס שמתחה אך ורק בהדפסת מגנטים, שכן מי שמתמצא בתחום של הדפסת מגנטים וטיפים למזמין יידע להסביר לכם שבעיות של צבע וחיתוך הן שכיחות במיוחד בבתי דפוס לא ייעודיים.
כאשר אתם חושבים על האורחים אתם יכולים לחשוב על הרבה מחוות ומתנות קטנות כמו נעליים נוחות לריקודים, כסאות נוחים לחוגגים מבוגרים ואפשרות ליהנות גם מהריקודים והשמחה וגם משיחה שקטה הרחק מרעש הרמקולים. מקובל להציע אפילו שמיכות לחוגגים במקומות או בערבים קרירים, ולחשוב על מפגעים כמו יתושים, לחות או חום. ככל שתשקיעו יותר ברווחת החוגגים כך כולם יזכרו את האירוע שלכם בצורה הטובה ביותר.