רכישה חכמה של מערכות לשימוש מסחרי

אם יש לכם חנות ואתם מוכרים מוצרים אשר דורשים קירור, אתם בוודאי מחפשים מכשירי קירור מסחרי שיהיו אמינים ואיכותיים עבור משימה זו. כדי לאפשר למוצרים להישמר בצורה המיטבית, כדאי לבדוק היטב לפני שבוחרים בשיטה כזו או אחרת לקירור. בדומה לעבודה עם משאבת ואקום ומשאבות מסוגים שונים, גם כאשר מדובר על קירור שטחים גדולים ובתנאים מורכבים, יש מספר דברים שכדאי ורצוי לשים לב אליהם.

לשים לב לרמת הרעש

רכישה של ציוד כמו מאווררי קירור מסחרי או משאבת ואקום איכותית היא לא דבר של מה בכך. אנחנו שואפים לרכוש מכשירים אשר  ישמשו אותנו לאורך שנים וידרשו מאיתנו תחזוקה מינימלית באופן שוטף. אחת הבעיות הנפוצות במערכות קירור גדולות שונות היא הרעש. רעשים של קירור עוצמתי יכולים להיות בעייתיים מאוד כאשר מדובר במקום בו עובדים או נותנים שירות ללקוחות. בבחינה של מערכות קירור מסחרי חשוב לקחת בחשבון את נושא הרעש, וניתן בהחלט למצוא לא מעט מערכות קירור אשר רמות הרעש שהן מפיקות הן נמוכות ביותר.

דרישות התחזוקה של המוצר

קשה למצוא בשוק המשאבות התעשייתיות משאבת ואקום או משאבה מסוגים שונים אשר לא דורשות תחזוקה. השאלה היא – באיזו מידה נדרשת כאן תחזוקה של המכשיר. מערכות של קירור מסחרי עשויות לדרוש תחזוקה מינימלית, אך בכל הנוגע לעבודה של משאבת ואקום סביר להניח שנידרש לרמת תחזוקה שוטפת גדולה יותר – כתלות במורכבות המשאבה והייעוד שלה. ברכישה של משאבות ואקום כדאי לבחון את הפרמטר הזה, ולערוך השוואה בין מספר יצרנים. משאבת ואקום יכולה להיות עמידה לאורך שנים גם עם שעות עבודה מרובות.

שימושים שונים – מוצרים שונים

רוכשים מוצר עבור קירור מסחרי? חשוב לשים לב עבור מה הוא דרוש. התקנה של מערכות קירור עשויה להיות שונה כאשר מדובר על חידוש או החלפה של מערכת קיימת או כאשר מדובר על התקנה של מערכת חדשה לגמרי. במידה ואתם צריכים מערכת קירור עבור מבנה חדש, חשוב לבחון מה הצורך של מערכת זו וכיצד היא משתלבת במבנה החדש. אם מדובר במערכת קירור אשר מיועדת עבור מבנה קיים, חשוב לבדוק מה המגבלות של המבנה המסוים ומהם הקשיים הצפויים בהתקנת מערכת זו.
מעבר לכל אלה, אין תחליף לשירות מקצועי. בחירת קירור מסחרי או משאבת ואקום היא נושא שעלול להיות מורכב עבור מי שלא מתמצא בכך או כאשר המצב הנתון הוא מורכב. חשוב לבחור בספק של מכונות אלה שאכן מבין את החשיבות של בחירה מקצועית של מוצרים והתאמה שלהם לכל לקוח. בבחירה של מערכות מהסוג הזה, כדאי לברר מראש מה האחריות הקיימת לכל מוצר ומוצר ואיזו תמיכה או שירות ניתן לקבל במידה ומתעוררת בעיה או תקלה מורכבת בהמשך. תמיכה או ייעוץ גם לאחר רכישת המוצרים האלה חשובה כדי לשמור עליהם עובדים ביעילות למשך זמן רב.