עיצוב אמיתי עם צמחיה מלאכותית

אחד הדברים שחלקנו למדנו בשנתיים האחרונות הוא שהסביבה הביתית שלנו היא חשובה, ולכן העיצוב של סביבת המגורים צריך להתאים למי שאנחנו. עוד דבר חשוב שלמדנו זה שאין כמו ירוק בעיניים כדי לשמור על מצב רוח חיובי. אם תהיתם איך אפשר להכניס יותר צבע לבית, יתכן וחשבתם על עציצים מלאכותיים לבית, ואולי גם על פרחים מפלסטיק. אם גם אתם פסחתם על הרעיון הזה במחשבה שהצמחיה מפלסטיק לא תיראה טוב, מחכה לכם הפתעה.

עיצוב דירה שכורה

גם דירות שכורות ראויות לקצת צבע, ולכן עציצים מלאכותיים לבית יכולים להיות התאמה מצוינת. בעבר, המחשבה על צמחים מפלסטיק או פרחים מפלסטיק הייתה מציירת בדמיוננו מראה לא מחמיא של דירה מעוצבת בצורה מיושנת. נכון, בעבר עציצים מלאכותיים לבית נראו בהחלט כמו משהו שלא דומה כלל לצמחיה אמיתית. כיום, עם התפתחות התחום וההבנה שאפשר בהחלט ליצור עציצים מפלסטיק שיראו מאה אחוז כמו עציץ אמיתי, מי שמעצב את דירתו השכורה – מרוויח.

יתרונות סביבתיים

ההיבט הסביבתי כרוך יד ביד עם מרבית הפעולות היום יומיות שלנו. חיסכון במים הוא בהחלט משהו שכדאי לשאוף אליו. פרחים מפלסטיק לא דורשים כמובן השקיה, מה שיכול בהחלט להוריד בחשבון המים ובצריכת מים גבוהה. עציצים מלאכותיים לבית כמו גם פרחים מלאכותיים אינם נובלים ולכן אין צורך לקנות חדשים מפעם לפעם. יותר מכך, הם פיתרון מעולה למי שלא תמיד זוכר להשקות את העציצים בבית.

איך לבחור?

כדאי לזכור שכאשר בוחרים צמחיה מלאכותית לבית, עלינו להבין מה הצרכים הספציפיים שלנו. עציצים מלאכותיים לבית יכולים להיות שימושיים ויפים, אך יתכן ולא יתאימו לדירה כזו או אחרת. גודלו של העציץ הוא גם משהו שחשוב לקחת בחשבון. אתם ממש לא רוצים עציץ גדול מדי עם נוכחות מכבידה. אפשר תמיד להתחיל בקטן: לחשוב מה אנחנו מעדיפים מבחינת צמחיה, ולרכוש רק סט אחד של פרחים מפלסטיק או עציצים מלאכותיים לבית. עם הזמן תקבלו מושג קצת יותר ברור על הצורך שלכם בצמחיה מלאכותית ותוכלו להוסיף עציצים או פרחים.

איך לטפח?

לא מספיק לנהוג בשיטת "שגר ושכח" כאשר רוכשים עציצים מלאכותיים לבית. נכון, אין צורך להשקות אותם, אך חשוב לתחזק אותם. מעבר עם שפריצר ומים פעם בכמה זמן יכול לעזור לרענון המראה של אותם פרחים מפלסטיק או עציץ מלאכותי. אם לא תעשו זאת, תגלו שהאבק המצטבר על הצמחיה המלאכותית מעיב על יופיה – וחבל. לא בטוחים שמצאתם עציצים או פרחים שמתאימים בדיוק למה שאתם מחפשים? נתקלתם בצמחיה מלאכותית שלא נראית טבעית כלל? אל תתייאשו. שווה להשקיע בפרחים מלאכותיים או בעציצים מלאכותיים אשר מיוצרים בדרך מתקדמת ונראים זהים לחלוטין לצמחים שאינם מלאכותיים. במידה ויש לכם מרפסת, ואתם מעוניינים לעצב אותה עם עציצים מלאכותיים לבית, שווה להתייעץ בעת הרכישה בנוגע לטיפול בצמחיה. חומרים מסוימים מגיבים בצורות שונות לשמש ישירה, לדוגמה, וכדאי לדעת באיזו זווית להניח את הצמחים כדי ליהנות מהם כראוי.