למה כדאי לכם לבחור בבר מים תת כיורי על פני בר מים רגיל?

אנו נזקקים למים ערבים לחך ובאיכות מעולה כל שעות היום ולמגוון צרכים. במאמר זה נדון בהרחבה על כל שימושיו ויתרונותיו הרבים של בר המים שייתן לכם את המענה הטוב ביותר לכך.

טעם נהדר

מים שעוברים סינון של בר מים תת כיורי הם טעימים ובריאים מאוד. רופאים ממליצים לשתות 9–13 כוסות משקאות נטולי קפאין ביום. הדבר מסייע מאוד לתפקוד המעיים, הכליות ולתפקודם של איברים נוספים. בר תת כיורי יהפוך את המים לטעימים וזמינים יותר ולכן יגביר את הרצון לשתות אותם. באופן כללי, אין שום סיבה להתפשר על מים שאינכם רוצים לשתות. שתייה היא פעולה יומיומית חשובה וטבעית וחשוב מאוד שתיהנו ממנה ותרצו להרבות בה.

רב תכליתי

בר כזה מספק מים קרים וחמים ולפעמים גם סודה קרה.

מהיר

ייחסכו לכם הרבה זמן והרבה אי נוחות. שלא כמו בבר מים רגיל, זרם המים חזק יותר ואפשר למלא במהירות כוסות בודדות או קנקן גדול. החיים הופכים קלים ונוחים יותר. אתם תרגישו זאת היטב בחיי היום יום כשתצטרכו להכין בזמן קצר שתייה חמה לילדים או תחליף מזון לתינוק. גם בבישול, אפייה ומטלות בית אחרות הוא מקל מאוד ומקצר תהליכים.

אם אתם מארחים אנשים רבים בחגים או באירועים ותרצו להגיש שתייה חמה וקרה לא תרגישו את העומס והלחץ הרגילים. המהירות שהבר יכניס לחיים שלכם תעזור להתפנות מהר יותר לדברים דחופים וגם למנוחה. ככה זה כשאין צורך לחכות למים רותחים כשמכינים אורז או למים קרים לצינון תבשיל. בנוסף, בר מים רגיל מבוסס פעמים רבות על כדי מים שצריך להרכיב ופעולה זו צורכת זמן ואנרגיות מיותרים. למה להתאמץ כשאפשר פשוט ללחוץ על כפתור?

הפחתת סוכרים

מים טעימים וזמינים יעזרו לכם להוריד מהתפריט משקאות מלאי סוכר ולא בריאים כמו מיץ וסירופ ממותק. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לפתוח את הברז ולשתות מים או להכין לכם משקה אחר כמו מים עם נענע, שיבה או כל חליטה שחביבה עליכם. אם אתם בתהליך של שנוי בהרגלי התזונה שלכם, בר כזה יוכל לסייע מאוד להצלחתו.

חיסכון בכסף

מתקני מים מסוימים צורכים חשמל שעולה כסף וכמו כל מוצר חשמלי הם מתקלקלים ויש הוצאות על טכנאי. גם מתקנים שכוללים כד מים מייצרים הוצאות רבות כיוון שצריך לקנות כדים באופן קבוע. בר תת כיורי ישרת אתכם נאמנה שנים ארוכות ובלי תקלות. הוא יחסוך לכם זמן הכנה יקר וכידוע זמן שווה כסף.

מסייע לסביבה

משפחה שמשתמשת בכדי מים מינרליים מייצרת פסולת פלסטיק רבה ומיותרת. המעבר לבר מים יסייע לכם לתרום לסביבה בהפחתת הפסולת שתייצרו. כך גם תעבירו מסר ערכי חשוב לבני הבית – מפחיתים שימוש באריזות פלסטיק עד כמה שאפשר.

מפנה מקום

כיוון שלא תזדקקו עוד למתקן טיהור מים ולקומקום יתפנה לכם מקום על השיש. תוכלו להשתמש במקום שיתפנה כמשטח עבודה ולהצבת פריטים או ליהנות ממראה פחות עמוס ויותר רגוע.

תחזוקה קלה

כל שתידרשו לעשות הוא להחליף מסנן אחת לכמה חודשים. הניקוי שלו קל ופשוט כמו של כל ברז. בניגוד למתקן שמונח על השיש, אין חריצים קטנים או מקומות שקשה להגיע אליהם וצוברים אבק. פשוט מנקים עם מטלית לחה וזהו.

בעבודה

להתקנת בר מים בעבודה יש את כל היתרונות שציינו ועוד. הוא חוסך זמן, תורם לבריאותכם ולבריאות העובדים שלכם ומוריד את עלויות הבקבוקים ומשלוחם. יתרונו בא לידי ביטוי במיוחד כאשר עורכים ישיבות גדולות וצריך להכין שתייה לכל המוזמנים. הוא משרה אווירה טובה ורגועה.