סוגי השטיחים הפופולריים כיום בכל בית

בעידן בו אנו חיים היום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי שטיחים שונים, ואם אתם רוצים לדעת יותר על סוגי השטיחים הפופולאריים ביותר היום, קראו את המאמר הבא.

 

שטיחים מודרניים

רוב השטיחים המודרניים מגיעים בגוון אחד חלק, או שניים עיקריים. שטיחים מודרניים משלימים את סגנון העיצוב המודרני – קווים נקיים וחלקים, בדרך כלל בגוונים ניטרליים ועדינים יחסית.

רוב השטיחים המודרניים עשויים מפוליאסטר, צמר או ויסקוזה, וניתן למצוא גם שטחים מחומרים ממוחזרים אשר מתיישרים עם טרנד הקיימות והידידותיות לסביבה.

 

שטיחים קילים

שטיחי קילים הינם שטיחים אשר ארוגים בעבודת יד, ומאופיינים במראה שטוח, ללא פלומה של צמר. ניתן למצוא מגוון רחב של דוגמאות בשטיחי הקילים, בין אם אלו דוגמאות גיאומטריות, צורות ועוד, ומגוון עצום של צבעים שונים, החל מהבהירים ביותר ועד הכהים והעזים ביותר.

המאפיין של שטיחי קילים הוא המראה הנועז שלהם. מדובר בשטיחים אשר נארגים במדינות כמו פרס, טורקיה, הודו וכודמה, שטיחים במראה אותנטי ומסורתי יותר אשר יכולים להשתלב נהדר עם בתים בסגנון כפרי ועתיק.

 

שטיחי זיגלר מאהל

שטיחים מסוג זיגלר מאהל הם ללא ספק שטיחים עתיקים, בין אם זה מבחינת המראה שלהם, צורת האריגה המסורתית והעמידות שלהם.

מדובר בשטיחים אשר מעוצבים ומיוצרים בהשראה של מעצב גרמני ידוע בשל זיגלר, ומכאן השם שלהם. הוא עיצב במאה ה 19 את השטיחים הללו עבור בני האצולה בפרס, ומדובר בשטיחים כבדים ומסורתיים המתאימים לאותה תקופה, ולבתים בהם רוצים לשחזר מראה דומה.

שטיחי זיגלר מאהל מעניקים לכל חדר מראה יוקרתי עתיק, מראה שמזכיר את ארמונות הפאר והטירות שאנו רואים בסרטים ובסדרות טלוויזיה תקופתיות, והם עשויים מצמר וקשורים בקשירה כפולה אשר מעניקה להם איכות גבוהה ועמידות לאורך שנים רבות.

 

שטיחי פצ'ים

שטיחים אשר עשויים מחיבור בין פיסות של שטיחים עתיקים שונים, מה שיוצר שטיח במראה מרהיב, אשר משלב צבעים ועיצובים שונים יחד.

בשל העובדה שמדובר בפיסות משטיחים שונים, השטיח הוא למעשה יצירת אומנות של ממש, ומראה מעניין ומושך במיוחד. יחד עם זאת, בשל המראה הזה, מדובר בשטיחים המיועדים לחללים בהם יעריכו את המראה שלהם כמו משרדים גדולים או סלון רחב ידיים, מקומות בהם הם לא יכוסו על ידי ריהוט ואביזרים שיסתירו אותם לחלוטין.

 

שטיחי וינטג' קרמן

שטיחים פרסיים אשר משלבים את הסגנון העתיק אל הסגנון המודרני, וכך משתלבים עם מגוון רחב של סגנונות עיצוב. מדובר בשטיחים אשר עוברים תהליך שמעניק להם מראה מיושן יותר, וטוויסט עתיק יותר.

 

שטיחי סופר זיגלר

שטיחים בצבעים פסטלים דהויים, המאופיינים במראה פרחוני לא צפוף, ובהם שיטת האריגה הינה שני קשרים על כל לולאה, מה שמעניק להם איכות גבוהה וחוזק משמעותי מאוד ומראה עתיק המשתלב באופן מרשים עם מגוון סגנונות עיצוב.