מזרונים במבצע – כי לא חייבים לבזבז הרבה כסף..

 

אין זה משנה אם אתם אוהבים לישון על מזרון יחיד או על מזרון זוגי, הדבר החשוב ביותר הוא לישון על מזרון איכותי. מזרון באיכות גבוה הוא מזרון שיבטיח לכם שינה נוחה ובריאה והרגשה של ערות ורעננות לאורך כל היום. במאמר זה נסביר מה המשמעות של בחירת מזרון בריא וכיצד ניתן לקנות מזרון איכותי גם אם המצב הכלכלי דחוק. הבה נתחיל..

רוב הישראלים מודעים לעובדה ששינה על מזרן איכותי יבטיח להם שינה איכותית ללא בעיות של כאבי צוואר או גב תפוס, משום מזרון באיכות ירודה, או מזרון שאינו מתאים לנתונים הגופניים שלהם. בחירת מזרון איכותי חייבת לכלול בחירה של מזרון יחיד או זוגי שתומך בכתפיים, באגן ובעמוד השדרה. בנוסף, חשוב לשים לב לסימון שנמצא בגב המזרון שכולל את המידות של המיטה לה המזרון מתאים ושהמידות של המזרון אכן תואמות את הצרכים שלכם. בדרך כלל משפחות דתיות נוהגות להזמין מזרוני יחיד וכן נהוג להזמין מזרון יחיד ומזרון וחצי לילדים ולבני נוער.

 

לא מתפשרים על מזרון איכותי

דברים נוספים להם יש לשים לב טרם בוחרים וקונים את המזרון בו אתם מעוניינים (גם אם מדובר על מזרונים במבצע) הם לוודא שהציפוי של המזרן עשוי מבד שאטום לנוזלים וזאת בכדי למנוע מצב לא נעים בו הילד עושה את צרכיו במיטה וכל הנוזלים מחלחלים פנימה. בנוסף, חשוב מאוד לוודא שאין שום שימוש בדבקים בגימור של המזרן, דבר שיכול להות מסוכן בריאותית. דברים נוספים עליהם יש לשים דגש בעת בחירת מזרון הם דרגת הקושי של המזרון המתאימה לכם, סוג המזרון ובעיות בריאותיות מסוימות שמצריכות מזרונים בהתאמה אישית.

 

נכון להיום יש דגמים רבים ורוב האנשים מוצאים את עצמם מבולבלים באשר לאותו מזרון זוגי או יחיד שמתאים להם. גם כאשר מדובר על מזרונים במבצע לקראת סוף השנה או חגי ישראל, ההיצע הוא גדול ולכן גם כאן חשוב לפנות אל איש המכירות בחנות שיעזור לכם להתאים לעצמכם או ליקירכם את המזרון האיכותי ביותר. דבר נוסף אותו יש לבדוק במזרון טרם הקנייה היא, את טכנולוגיית הייצור שלו וכמובן לנסות את המזרון בחנות טרם אתם קונים אותו ולוודא שיש תקופת החזרת מוצר באם תרגישו שלמרות הניסיונות המזרן אינו מתאים לגופכם ואתם קמים משינה עייפים או עם כאבי שרירים. בהצלחה.