מוצרים לחדר הרחצה שאתם חייבים להכיר

חלל הרחצה הוא היכל הפינוקים האולטימטיבי בבית. בסיומו של יום עמוס אין כמו להחליק לאמבט מבעבע עם כוס יין ביד וספר טוב לקריאה, להאזין למוסיקה ולהתמסר למגבת מלטפת, חלוק רך ונעים וליהנות מזמן איכות שכולו רוגע ושלווה. עצבו לעצמכם חדר רחצה משודרג ומדוגם בסגנון המועדף, פלטת גוונים ייחודית ומוצרים שיוצרים חוויה.

אמבטיה חלומית בצעדים פשוטים

נתחיל מתכנון חדר הרחצה בסגנון שלכם. חשבו על הגוונים שעושים לכם טוב בין אם לבן או קרם שמייצרים תחושה של אווריריות ורעננות או דווקא אדום וצהוב אנרגטיים. חפשו פתרונות אחסון כמו שידת אמבט מעץ עם גילופים או חריצים ייחודיים בה תוכלו לאחסן את המגבות, החלוקים, הברווז האהוב ואת הסבונים ופצצות האמבט ליצירת קצף במרקם מושלם. אפשרות נוספת היא לתלות מדפים במראה מרחף בין אם מפרספקס או זכוכית ולחשוף את הפריטים לראווה – חשוב רק להקפיד על בחירת פריטים מחומר עמיד בפני רטיבות.
אל תשכחו מתלה למגבות – אפשר לשדרג את ההנאה במתקן לחימום מגבות שישמור עליהן תמיד חמות ונעימות במיוחד וכן ווילון אמבט שתוחם את האזור, מונע רטיבות וגם מעניק פרטיות לשהייה באמבטיה, במיוחד בבית משפחתי.

עכשיו ניגש לכל הדברים הקטנים שיהפכו את הרחצה לעונג מתמשך, כל פעם מחדש:

אופרת סבון

בחרו לעצמכם סבונים אהובים בניחוח המבוקש, בין אם לבנדר או אושן. אפשר ללכת על סבונים מוצקים או סבון נוזלי, יש גם סבונים שמייצרים קצף עמיד וסבונים שמייצרים סוג של פילינג – קילוף שמחדש את העור. תוכלו לפצוח כל פעם מחדש בטקס רחצה קבוע של שמפו, מסיכת שיער, מרכך וכן סבונים שונים לפנים ולגוף, כולל התייחסות מעמיקה לכפות הרגליים או הידיים. אפשר לשמור את הסבונים הנוזליים בסבוניות מעוצבות במראה תלת ממדי עכשווי, דמויי בטון או מפורצלן, במגוון צבעים שיתמזגו בהרמוניה עם הצבעים השולטים בחדר ולוודא שמדובר בשימוש נוחה עם פייה ללחיצה. אפשר לשלב עם הדיספנסרים גם ספוגים ייחודיים לסיבון הגוף וכאקססורי לחלל.

הולכים על זה

פריט עיצובי בחדר הרחצה שגם שומר על בטיחות הוא שטיחון מונע החלקה. אפשר להצמיד לתחת האמבטיה כך שגם היא תהיה יותר דקורטיבית וגם לפרוש למרגלות האמבט או המקלחון, כדי שלא תצטרכו לצאת מהאזור הרטוב ברגליים יחפות ישירות לרצפה הקרה. ניתן למצוא שטיחונים בצורות שונות, בדמויות אומנותיות, במגוון צבעים לפי בחירה.

המגבת הכי מפנקת שיש

פריט חובה בכל חדר רחצה הוא בהחלט מגבת פנים ומגבת גוף, שיחכו לכם בסיום הטבילה לניגוב וייבוש נעים במיוחד. העדיפו מגבות המשלבות פשתן וכותנה, בדים טבעיים, אווריריים ונושמים, בעלי תוחלת חיים גבוהה שלא דורשים ניקוי מיוחד ושומרים על מרקם נעים לאורך זמן. המגע קליל ונעים ואפשר לבחור במגוון גדלים וגוונים, להחזיק בהישג יד בכל חלל אמבט.

לקולקציית המגבות המפנקות של מאירה סיטון >>

החלוק לו חיכיתם

ואחרי הניגוב אין כמו לעבור מיד לחלוק רחצה, שיעטוף את הגוף ברכות וילווה אתכם עד שתתלבשו. גם במקרה זה, אין כמו בד פשתן לפנק את עצמכם. זהו בד עשיר ויוקרת, קליל ואוורירי, בעל רכות ללא תחרות ועמידות גבוהה. בחרו גזרת קימונו שנוחה להפליא ומחמיאה לקימורים, ניתנת לסגירה עם חגורה ומופיעה בשלל צבעים לבחירה במידה הנכונה לכם ביותר.

גאדג'טים מדליקים

ניתן לשדרג באמצעות מגוון גאדג'טים בין אם מעמד ייחודי למברשת השיניים שנפתח בלחיצה, מתקן מגנטי לטישו, שטיחונים לשירותים בצורות מיוחדות שמוסיפים טוויסט הומוריסטי ואפילו רמקולים לאמבטיה למי שאוהב לשיר או לשמוע מוסיקה בעת הרחצה. חוויה מיוחדת במינה.