לעצב את המרפסת שלכם

לפי המשפט הידוע – כל בית צריך מרפסת. ואם כל בית צריך מרפסת, כל מרפסת צריכה שיטפחו אותה. אחת הדרכים הטובות ביותר להוסיף קצת צבע למרפסת שלכם היא באמצעות צמחים, ואם אתם שייכים לסוג האנשים שפשוט לא מסוגל להקפיד להשקות ולטפח אותם – צמחייה מלאכותית תהייה בדיוק מה שאתם זקוקים לו, וזה גם הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לכם. כיום ישנם גם כלים יפים ואסתטיים שבהם תוכלו לשים את הצמחים, כמו למשל אדניות בטון שמוסיפות המון חן וסטייל.

לבחור בחוזק

יכול להיות שאתם כבר יודעים מה הן אדניות בטון, ויכול להיות שממש לא הכרתם. אדניות אלה הן אדניות שעשויות מבטון, והן מתאימות במיוחד לגינות או לכל מקום בו נרצה לשתול צמחים – צמחייה מלאכותית או צמחיה טבעית, אך לא נרצה לשתול ישר באדמה. אדניות עשויות בטון הן חזקות מאוד ועמידות ולצד זה הן אסתטיות מאוד ונראות נהדר.
אדניות בטון מצטיינת בכך שהיא עמידה במיוחד בפני תנאי מזג אוויר בעייתיים או מים. היא לא תתבלה כמו אדנית מפלסטיק ולא תזוז ממקומה ברוח חזקה, כמו אדניות אשר עשויות מחומרים אחרים. כאשר אנחנו ניגשים לעצב את המרפסת שלנו, אדניות עשויות בטון ובתוכן צמחייה מלאכותית ישדרגו את מראה המרפסת בצורה אלגנטית וכזו שלא תדרוש מכם הרבה התעסקות.

גם בגלל האתסטיקה

אם אתם מעקמים את האף כאשר אתם חושבים על צמחייה מלאכותית עבור אדניות בטון במרפסת שלכם, כדאי שתחשבו שוב. אתם בוודאי חושבים על צמחים מפלסטיק פשוט שנראים רחוק מאוד מצמחים אמיתיים ומעניקים מראה זול ולא מטופח. למעשה, בשנים האחרונות חלה התקדמות גדולה בתחום הצמחים המלאכותיים וניתן למצוא כיום מגוון עשיר של צמחים עשויים מפלסטיק שנראים נהדר. יותר מכך, העמידות שלהם היא רבה יותר מן הסתם מצמחים רגילים ובטח ובטח מצמחים מלאכותיים בסגנון המיושן.

איך לעצב

לפני שאתם ניגשים לעיצוב המרפסת, חשוב לשבת רגע ולחשוב על הפרטים "היבשים": כמה מקום יש לכם במרפסת? האם זו מרפסת שפונה לרחוב או דווקא ממוקמת בבניין רב קומות? הפרטים האלה חשובים כדי להבין באיזה גודל של אדניות בטון כדאי לבחור. אתם לא רוצים לרכוש אדנית בטון ענקית עבור מרפסת קטנטנה, או אדנית בטון שלא מתאימה בצורה ובסגנון שלה למרפסת שלכם. לאחר שבדקתם את הפרטים האלה, ורכשתם אדנית עשויה בטון, או כמה אדניות, זה הזמן לבחור צמחייה מלאכותית עבור האדנית. אם אתם ממש לא טיפוסים שמבינים בעיצוב, פנו לאיש מקצוע בתחום שיוכל להתאים עבורכם את הצמח המלאכותי או שילוב של מספר צמחים. שימו לב האם אתם יכולים לבחור בצמחייה גבוהה או שאין לכם מספיק מקום לכך. בכל מקרה, ולא משנה באיזו צמחיה בחרתם בסופו של דבר, תדאגו לקבל אינפורמציה על אופן הטיפול בצמחייה. כן, גם אם הצמחים עשויים פלסטיק, יש צורך לתחזק אותם מפעם לפעם.