העברת דירה – כמה זה יעלה לכם?

קניתם דירה בפתח תקווה? מתכננים לעבור לדירה גדולה יותר בפתח תקווה או באחת מערי המרכז, הגיע הזמן להבין מה תהיה העלות עבור העברת תכולת הדירה שלכם ומי היא אותה חברת הובלות בה כדאי לבחור.

 

לוקחים הכל בחשבון

חשוב לדעת שיש סוגים שונים של הובלות. יש אנשים שמעוניינים בהובלת תכולת דירת הסטודנטים שלהם בחזרה לבית הוריהם או לדירה אחרת אותה הם שכרו ולשם כך הם מחליטים לשכור את שירותיה של חברת הובלות שמציעה הובלה קטנה או הובלת דירה משולבת. אחרים לעומת זאת מעוניינים בשירותיה של חברת ההובלות למטרת העברת תכולת דירה שלמה על כל חדריה ולכן הם בוחרים בשירות הובלת דירה. בנוסף, יש אנשים שמעוניינים להעביר את תכולת הדירה כולל החפצים הכבדים שבה, אם מדובר על כספת, פסנתר, ויטרינה גדולה וארוכה שאינה ניתנת לפירוק ועוד. משום שאין אפשרות להוציא חפצים אלו מדלת הדירה הם צריכים לוודא שאותה חברת הובלות בה הם מעוניינים יכולה להציע להם שירות  הובלת מנוף.

חדר אוכל

חדר אוכל

 

מחיר העברת דירה על ידי חברת הובלות מקצועית תמיד יושפע מסוג ההובלה בה בוחרים. כאמור, יש אפשרויות שונות כאשר מדובר על הובלת דירה, אם מדובר על הובלה משולבת, העברת דירה, הובלה קטנה או הובלה על ידי שימוש במשאית מנוף. פעמים רבות חברת ההובלה תצטרך לעשות עבודת הכנה מקדימה טרם ההובלה, דבר שישפיע על מחיר ההובלה. פרמטר נוסף שישפיע על המחיר של הובלות פתח תקווה הוא המרחק. אם מדובר על העברת תכולה דירה מעיר מסוימת לעיר פתח תקווה או שמא מדובר על הובלה מקומית מדירה שממוקמת בפ"ת לדירה אחרת שממוקמת בשכונה אחרת בפתח תקווה.  המרחק הגיאוגרפי ישפיע על חישוב העלות, אם מבחינת הוצאות דלק ואם מבחינת שעות נסיעה ממקום למקום.

 

פרמטר נוסף שישפיע על העלות הכוללת של העברת תכולת הדירה. עלות שתיקבע על ידי חברת הובלות פתח תקווה יהיה הקומה ממנה מורידים את התכולה למשאית והקומה אליה מעלים את התכולה. ככל שמדובר על קומה גבוהה יותר כך גם מחיר ההובלה יהיה גבוה יותר. דברים נוספים שישפיעו על המחיר יהיו כמות הארגזים, האם יש בדירה חפצים שמחייבים הובלת מנוף או הובלה שמחייבת זהירות מרבית (חפצים שבירים), האם יש מעלית בבית, האם יש מקום חניה למשאית ההובלה ועוד. כל אלו ישפיעו על המחיר של ההובלה. בכדי לדעת את המחיר המדויק של ההובלה תמיד חשוב לרשום את כל אותם נתונים חשובים שישפיעו על הצעת המחיר שתישלח לכם על ידי אותה חברה שמציעה שירות של העברת דירה. כתיבה מראש של הדברים תבטיח לכם שדבר לא יישכח ולא יהיה מצב של עוגמת נפש משום תוספת מחיר ברגע האחרון.