איתור נזילות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות

רוב האנשים אוהבים לדחות משימות הקשורות אל שיפוץ ותיקונים בבית למועד אחד בו הם יכולים להיות בבית ותקופה בה הם יכולים לאפשר לעצמם שיפוץ ותיקונים מההיבט הכלכלי. כאשר מדובר על נזילה בבית חשוב לא לדחות את מועד איתור הנזילה למועד מאוחר יותר וזאת משום שצעד זה יוכל להוביל לנזקים חמורים מאוד ולהוצאות גבוהות בהתאם.

איתור נזילה חייב להיעשות בהקדם וזאת משום שנזילה חמורה יכולה להוות סכנה לדיירי הבית ולגרום לנזקים חמורים לדירה ולמבנה בו ממוקמת הדירה. רוב האנשים מתייחסים לריח העובש שנובע כתוצאה מהרטיבות ויכול לגרום לנזק בריאותי ולבעיית הכתמים על הקיר אך הוא אינם רואים את כל התמונה. נזילה פנימית בקירות הבית יכולה להוביל לנזק בלתי הפיך שיוביל בסופו של דבר לירידה בשווי הדירה או הבית. נזילה יכולה לגרום לתחילת ההתפוררות של הקירות, לבעיות במערכת הביוב בבית ולבעיות נוספות. מסיבה זו חשוב להקדים ולהזמין כמה שיותר מהר מומחים בתחום איתור נזילות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות על מנת שיתקנו את הבעיה.

חדר רחצה

חדר רחצה

משתמשים בציוד משוכלל
בכדי לאתר נזילה או נזילות במבנה חשוב להשתמש בציוד משוכלל וזאת על מנת לדייק באיתור נקודת הנזילה העיקרית. אחת הבעיות של אינסטלטורים היא איתור נזילה במיקום המדויק שלה ובסמוך לזמן בו היא התרחשה.כמובן שיש נזילות אותן ניתן לאתר בקלות אך מה קורה לגבי כל שאר הנזילות והאם יש צורך בהריסת הקיר או בהרמת כל האריחים עד הגעה למקור הבעיה? התשובה היא לא. נכון להיום יש אפשרות לאתר נזילות וזאת באמצעות ציוד טכנולוגי מתקדם, כמו למשל מצלמה טרמית מיוחדת שמספקת תמונת מצב באמצעות אינפרא אדום. כלומר, מצלמה זו תראה באמצעות צבעים שונים את ההבדלים בין החום לבין הקור מתחת לרצפה ובכך תצביע על מקור הנזילה מבלי שהאינסטלטור יצטרך להרים את הבלטות או להרוס חלק מהקיר.

לסיכום, חשוב לאתר ולפתור בעיה של נזילה בבית כמה שיותר מהר וזאת על מנת לא להחריף את המצב ולהוציא סכומי כסף גדולים יותר בעתיד למטרת תיקון הבעיה. במקרה בו אתם מבחינים בשינוי צבע בחלק מסוים של הקיר, בצבע המתקלף רק באיזור אחד של הקיר, מים עכורים באחד הברזים של הבית, ריח טחב, כתמי רטיבות, הבדלים בלחץ המים וחשבון מים מנופח הגיע הזמן לקרוא לאינסטלטור מומחה שיבצע בדיקת איתור נזילות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.