בריכת אינטקס – כיצד אנחנו מתקינים את הבריכה הנכונה עבורנו

לא יהיה זה מוגזם לומר, שבריכות מסוג אינטקס הפכו לשם דבר, למותג מאוד פופולארי בקרב הציבור הישראלי. זה לא מקרי, שכן ישראלים רבים מאוד מעוניינים שתהיה להם בריכה בחצר, בגינה או במקומות אחרים, רבים מהישראלים אוהבים בריכות באופן כללי, ובמובן הזה, אינטקס פותר להם את הבעיה ועושה את זה בצורה פשוטה וזולה.

בריכת אינטקס היא בריכה ייחודית, הסיבה היא, אנחנו לא צריכים לחפור בור בשביל להשתמש בה. אנחנו יכולים פשוט להתקין אותה על גבי הקרקע. לא משנה אם מדובר בגינה, חצר, גג או כל מקום אחר. כל עוד יש קרקע יציבה וחזקה מתחתיה, קרקע שיכולה לשאת את המשקל של הבריכה, אז אין סיבה שלא נוכל להתקין אותה וליהנות ממנה.

במובן הזה, בריכת אינטקס חוסכת לנו הוצאה כספית עצומה על חפירת בור ובניית בריכה משיש, יתרה מזו, היא חוסכת לנו זמן עבודה ומשאבים אחרים. לכן, זה לא מפתיע שישראלים רבים בוחרים להשתמש בבריכה זו ולהתקין אותה אצלם בבית, בעצמם או באמצעות מתקין בריכת אינטקס.

השאלה הנשאלת היא, כיצד מבצעים את ההתקנה בצורה נכונה, על מה אנחנו צריכים לחשוב כשאנחנו עושים את זה, וכיצד מבצעים את הפעולה בצורה חכמה. לפני שאנחנו נציג פה מספר נקודות שיכולות לעזור לכם, חשוב לציין, שרכישת הבריכה וההתקנה שלה, צריכים להתבצע על ידי אנשי מקצוע בלבד, ויתרה מזו, כל תהליך התכנון, הייעוץ והכל, חייב להתבצע רק על ידי צוות מוסמך ולא כל אחד יכול לעשות את זה.

כיצד מתקינים בריכת אינטקס בבית

על מנת להתקין את הבריכה בצורה נכונה, אנחנו צריכים לבדוק תחילה את השטח שעומד לרשותנו, לא רק את השטח נטו שמיועד לבריכה אלא בכלל, אנחנו צריכים לבדוק את כל מה שקיים מסביב לה, על מנת שנוכל להתקין את המערכות השונות שיאפשרו לנו להפעיל אותה.

אנחנו צריכים גם לקחת בחשבון, סביר להניח שאנחנו נרצה שסביב הבריכה יהיה עיצוב מסוים, בין אם זה דשא ובין אם זה דקים או כל דבר אחר. לכן אנחנו צריכים להתחשב גם בנקודה זו.

מן הסתם, הבריכה תדרוש מאיתנו מערכות מסוימות, חשמל, מים וכדומה. אנחנו צריכים לבחון כיצד להתקין את המערכות בצורה נכונה ובטוחה. באופן כללי, אנחנו צריכים לקחת בחשבון את כל הנושא של הבטיחות, על מנת שנוכל להשתמש בבריכה ללא חשש וגם על מנת שאחרים, בני משפחה או חברים יוכלו להשתמש בבריכה מבלי חשש מיותר. מתקין בריכת אינטקס יידע את הדברים הללו.

עוד נקודה שאנחנו צריכים להתייחס אליה היא, כל מה שקשור לקירוי. אם אנחנו מתקינים את הבריכה בשטח חיצוני, אז אנחנו צריכים לקחת בחשבון שבחורף לא נוכל להשתמש בה ללא קירוי, ובכלל רצוי שיהיה מתקן מסוים מעל הבריכה שישמור עליה נקי מעלים או מכל דבר אחר.