אי אפשר בלעדיהם – אקססוריז למטבח      

 

ראש השנה ותקופת החגים המתקרבת דורשים מאיתנו לחשוב מה אנחנו רוצים לקנות ליקירינו. לרוב, אנחנו שוכחים את עצמנו בתוך בליל הסידורים והרכישות – וחבל. גם לנו מגיע לפנק את עצמנו עם כמה אקססוריז למטבח שיכולים להוסיף לא מעט לשגרת הבישולים והארוחות שלנו. בין אם אתם מתכוונים לקנות פח אשפה למטבח, מתקן לייבוש כלים או גאדג'ט מגניב למטבח, כל זמן הוא זמן טוב להשקיע קצת במטבח שלנו (ובנו).

פח – עם טוויסט

תשכחו מפחי הזבל המשמימים והלא נוחים שכולנו מכירים. אם אתם מתכננים רכישת פח אשפה למטבח, כדאי שתשקיעו בפח איכותי שגם לא יתפרק לאחר מספר שימושים ובעיקר שיהיה נוח. אנחנו משתמשים בפח האשפה במטבח לעתים קרובות, מספר רב של פעמים ביום. פעם, פח אשפה למטבח שהכיל דוושה שמאפשרת לפתוח אותו עם הרגל היה נחשב למתקדם ואיכותי. מאז כבר עברו הרבה שנים, ובבתים רבים תוכלו למצוא פחי אשפה אשר פועלים באמצעות חיישן כך שאין צורך לגעת בפח כלל. זה יותר הגייני, יותר נוח ובעיקר מאוד יעיל. גם פינוי של פח אשפה כזה הוא יותר נוח והרבה פחות מלכלך. נכון, על מנת ליהנות מפח כזה תידרשו לשלם יותר מאשר פח רגיל מפלסטיק, אך העמידות שלו והנוחות של השימוש בו – בהחלט שווים את המחיר.

לייבש בקלות ובמהירות

יכול להיות שיש לכם מדיח כלים, ויכול מאוד להיות שלא. בכל מקרה כמעט בטוח שאתם מייבשים כלים עם מתקן לייבוש כלים. גם כאן יש פשוטים יותר או פחות, והמחיר כמובן שמשתנה בין מתקן כזה ואחר. מסיבה זו, יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם אם החלטתם להחליף את המתקן הקיים שלכם לייבוש כלים. הדבר הראשון שכדאי להתייחס אליו הוא החומר אשר ממנו עשוי המתקן. מתקני ייבוש שונים עשויים מחומרים שונים, והשאלה היא מה אתם מחפשים. האם אתם מחפשים מתקן עמיד, שהצבע שלו לא יתקלף ושיהיה חזק מספיק כדי לשאת את משקל הכלים שתשימו עליו? או שאולי ניידות היא משהו שאתם לא מוכנים לוותר עליו ומעדיפים לבחור במתקן ייבוש כלים שעשוי מחומרים קלים יותר ממתכת? לכל חומר יש את היתרונות והחסרונות שלו, ולכן חשוב לבדוק מה יהיה פרקטי יותר עבורנו. הדבר השני שכדאי לבדוק הוא הגודל וההתאמה שלו גם למקום על השיש וגם לכלים שאותם אתם מתכננים לייבש על המתקן. במידה ומדובר במתקן שאמור לייבש סירים וכלים גדולים, כדאי מאוד לבחור באחד גדול יותר שגם יהיה נוח יותר לעבוד איתו. במידה ואין לכם מספיק מקום על השיש או שאתם לא מתכוונים להשתמש במתקן לעתים קרובות, מתקן לייבוש כלים שיהיה קטן בגודלו יוכל לעשות את העבודה.

איפה לקנות?

לשמחתנו, יש כיום לא מעט חנויות אשר מתמחות במכירת כלי בית ואקססוריז למטבח. עשו סקר שוק, בין אם באינטרנט או בחנות הפיזית וביחרו את המתנות הקטנות האלה שישמשו אתכם לאורך כל השנה.