איך מסדרים את התצוגה בחנויות משולבות

כמעט כל בעל עסק היה צריך לשאול את עצמו לפחות פעם אחת איך הוא מתכנן לסדר את החנות שלו, איך הוא יצליח להפיק ולתעל את סטנד התצוגה על מנת לקדם מכירות ולהניב רווחים גדולים יותר. העניינים מסתבכים יותר כאשר אנו בוחנים חנויות שמציעות מוצרים משולבים או כאלו שלאו דווקא מתמחות בתחום עיסוק אחד.

פתרונות תצוגה לחנויות משולבות הוא עניין שדורש התייחסות ספציפית לכל חנות וחנות, יותר מזה, העניין הזה דורש התייחסות לכל מוצר ומוצר על מנת לייצר את התצוגה המושלמת בעבור החנות שלך ישנה חשיבות עליונה להבין את המוצרים אשר מוצגים בחנות ומי קהל היעד אשר מגיע לחנות

פתרונות תצוגה לחנויות פארם

לרוב, עסקים אשר יהיו צריכים למצוא פתרונות תצוגה למוצרים מקטגוריות שונות, יהיו רשתות הפארם ורשתות הקניות הגדולות. מספיק שתסתכלו בביקור הבא שלכם בחו"ל על חנויות כמו "הולנד & בארט" או סופרים ענקיים ותראו כי לצד מוצרי מזון יכול להיות הכל, החל מעצים וחומרי דישון, דרך ציוד לבית הספר ומתנות לילדים ועד אופניים וציוד רכיבה ואפילו מוצרי היגיינה וחיתולי במבוק.

ברשתות הפארם השונות תוכלו למצוא אפילו מגוונים יותר מוזרים של מוצרים שכן לצד טיפות עיניים תמצאו חלב סויה, תחליפי בשר, אגוזים טריים ועוד מגוון של מוצרי סנטריה כמו חיתולים רב פעמיים לצד חיתולים רגילים שמוצבים לצד תוספי מזון לגיל הרך. הכל הולך ואין חשיבות למוצר עצמו, מה שחשוב זה שורת הרווחים בסוף החודש.

על מנת לייצר תצוגה איכותית ומועילה הדבר הראשון הוא להבין את הלקוח שלך מכל הבחינות, האם הלקוח שלך הוא צרכן מתוכנן או ספונטני? האם הלקוח שלך מעדיף חיתול במבוק או חיתול רב פעמי? ככל שתדע לענות על שאלות בנוגע ללקוחות שלך בצורה מדויקת ונכונה כל תוכל לחזות את ההתנהגות שלהם ולתכנן את החנות בצורה מניבה יותר.

איך מציגים חיתולים בצורה מכובדת

אם כבר העלנו את נושא התצוגה של חיתולים אז נמשיך עם הדוגמא הזו אך חשוב להבין לפני כן כי חיתולים או חיתולי במבוק הם רק דוגמא, הכוונה היא לאיך אפשר להציג פריטים שאולי נתפסים כלא נעימים בצורה שתכבד אותם ואת הלקוחות שמבקשים לרכוש אותם.

קחו למשל חנות שמציעה ללקוחותיה חיתולים למבוגרים, אין ספק שיש אנשים אשר זקוקים למוצר הזה אך יתביישו לקחת אותו מהמדף. במקרים כאלו נמליץ לא לשים את המוצרים הללו במקום בולט במרכז החנות אלא יותר בצד או ליד הקופה. גם לא היינו מציבים את המוצר הזה במקום לא נגיש בעליל אשר ידרוש מהצרכן לבקש עזרה להגיע כי אז אנחנו למעשה יורים לעצמנו ברגל, אף אחד לא יבקש עזרה להגיע למוצר שהוא מתבייש לרכוש.

אז מעבר לזה שחשוב לנו להיות מסוגלים לדבר גם על מוצרים פחות נעימים אנו מרגישים שזו שליחות לעודד אתכם לחשוב על הצרכן שלכם ועל איך הוא מתנהג ופועל על מנת שתוכלו לעצב חנות שתעבוד בעבורכם בצורה איכותית.