מדוע מומלץ לעשות שימוש במאווררים תעשייתיים?

 

המאווררים התעשייתיים אינם דומים למאוורר או למזגן הביתי. מדובר במפוחים בעלי כוח רב המיועדים לשימוש בחללים תעשייתיים גדולים. מאוורר תעשייתי, ממש כמו מזגן ביתי, משמש לצינון החלל ולקירורו לטמפרטורה נוחה – ולעתים למטרה הפוכה – למניעת קיפאון האוויר בחלל הנתון. בנוסף מתקינים מאווררים תעשייתיים לצרכי ייבוש, קירור, ניקוי אוויר, אוורור, הסרת ריחות ואפילו הפחתת לחות. תוכלו למצוא מאווררים תעשייתיים במפעלים, בחדרי ספא, בחממות, במסעדות, בלולים וברפתות – כלומר בכל חלל גדול שמתמודד עם אתגרים של ריחות, זיהום וטמפרטורה קיצונית.

כאשר בוחרים מאוורר תעשייתי יש לתת את הדעת על מספר נושאים חשובים. בחללי עבודה יש לחשוב על מידת הרעש ולבחור במנועים שקטים. מאוורר שמותקן בחוץ חייב להיות עמיד לתנאי מזג האוויר. כדאי לזכור שהמאווררים פועלים לרוב במשך יממות רצופות, ולכן חשוב מאד לבחור מאוורר שעושה שימוש אופטימאלי בחשמל. נתון חשוב שלפעמים מזניחים הוא אורך החיים והעמידות של המזגן: כמה שעות עבודה יעניק לנו המזגן? תיקונים והחלפות עשויים לייקר מאד את הרכישה המקורית ולכן מומלץ לבחור מאוורר עמיד ממשווק אמין.

מכיוון שבשוק קיים מגוון רחב של מאווררים ומפוחים מומלץ לבחור בחברה שעובדת עם הספקים המרכזיים ומסוגלת לספק ייעוץ הנדסי, חלקי חילוף ומוצרים משלימים. כך למשל קיימים מפוחים המתמקדים בתעשיות ההייטק ובזיווד אלקטרוני שלהם מערכות בקרה ושליטה מיוחדות, ואפשרות לפעולה תחת מתחים שונים. בעת רכישת מפוח למטבח כדאי לבחור מוצר ייעודי מתמחה שאפשר לנקותו ושיש לו יכולת להתמודד עם השומנים, הלחות והאדים. באופן דומה תוכלו למצוא מפוחים ליצרנים הממוקדים באופן פרטני בפעולה הנדרשת כגון – סחרור אוויר חם, ניקוז וכדומה. בשל השפע הגדול והמערכות הייעודיות מומלץ, כאמור, לבחור במשווק מומחה.

רכישה נכונה של גז תעשייתי וגז מזגנים לבית

ניתן למצוא בשוק גזי מזגנים מסוגים שונים תחת השם קררים למזגנים או גז תעשייתי למזגנים. הקררים משמשים למטרות רבות ושונות: תוכלו למצוא אותם במזגנים ביתיים, במקררים, במערכות המיזוג של המכונית, במערכות קירור תעשייתיות וכן במערכות לקירור עמוק וקירור בהובלה. ניתן לרכוש גז תעשייתי למזגנים המכיל חומר צבעוני אשר מקל על איתור דליפות במערכת. יש להתאים את הגז הנכון למטרת הרכישה ולהקפיד על רכישת גז איכותי העומד בתנאים האמריקאיים המחמירים ביותר. בעת התקנת גז מזגנים במערכת קיימת חשוב במיוחד לזהות את הגז הקיים כדי למנוע פגיעה במערכת וכיום ניתן גם למצוא מכשירים המזהים ברמת דיוק מרבית את סוג הקרר במערכת.