פיתוח של תוכנות מידע גיאוגרפי

הקמת חברה חדשה איננה דבר פשוט. חוץ מהשקעה כלכלית יש להבין את התחום שהעסק משתייך אליו  ולשלוט בבקרתו ולשם כך פותחו תוכנות שיגרמו לעסק שלכם לשגשג יותר תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. חברות Bi הינן גופים מקצועיים ומסוגלות לעזור ולאפיין בצורה יעילה את העסק ולבנות לו תוכנה שתתאים בדיוק לצרכיו ומאפשרים שליטה מלאה בכל התחומים בחברה או בעסק. עסקים קטנים יותר אינם דורשים אמצעים טכנולוגיים מפותחים, אך ככל שהעסק גדל התוכנות ישתנו ויידרשו תוכנות אחרות ומשוכללות יותר מבחינה טכנולוגית אשר יענו על צרכי החברה המתפתחים ואף מציעות תוכנות  GIS המספקות כלים עבור מערכות מידע גיאוגרפי. פיתוח זה, משולב עם שכבות מידע נוספים הבנויים על מערך מיפוי מאפשר לבצע שליפה ופילוח של מידע גיאוגרפי חיוני לפעילות הארגון.

מערכות חכמות בשירות המגזר העסקי

העולם העסקי של היום הוא דינאמי ותחרותי. כל החברות והארגונים חייבים לחיות בצל הקדמה כך שיוכלו להתמודד עם השינויים שמתבצעים כל הזמן. חברות BI נועדו להעצים את יכולת השיפור של עסקים שונים באמצעות מידע ונתונים נוספים ומעמידות את צרכיו של כל בעל חברה במרכז וכך באמצעות מידע אנליטי הן מספקות פתרון איכותי בזמן קצר. מערכת של חברות BI המוטמעות בעסקים גדולים הופכת נתונים למידע וידע וכן מאחדת נתונים ממערכות תפעול נוספות. התוצאה היא שקל הרבה יותר לקבל החלטות בעסק לאחר שהנתונים מוצגים ובכך פוחת הצורך בהפעלת כוח אדם לשם השגת המידע.

קבלת החלטות באמצעות מערכות מידע גיאוגרפי

מערכת מידע ארגונית כוללת גם מערכות מידע גיאוגרפי כחלק ממערכות המידע שמסוגלות לשלב מידע עם כמה נתונים אשר המשותף לכולם זה המיקום הגיאוגרפי דוגמת קווי אספקה של מוצרים מסוימים וע"י כך ניתן לבצע ולייעל תכניות עבודה באמצעות מערכות המידע הגיאוגרפי. מלבד צילום של בניינים ורחובות, ניתן להציג בקלות סוגי מידע שונים בצורת סימנים שהחברה  או העסק מכירים כמו למשל לקוחות, נקודות שירות וכל מידע שיוכל להועיל למידע זה. ניתן לשלב את מערכת GIS עם מערכות נוספות בארגון כמו מערכת CRM.  בשנים האחרונות, אנו עדים להתקדמות רבה בפיתוח כלי המידע הגיאוגרפי על מנת לבצע אנליזה של הסביבה כמו צילומי אוויר ולווין. בחברות רבות ישנו שימוש רב במערכות אלה  כמו ניתוח היחס בין מוקדי מכירה למיקומם הגיאוגרפי כמו למשל צפיפות אוכלוסייה, קירבה לאמצעי תחבורה, ניתוח רווח והפסד בפריסה גיאוגרפית, ניתוח של תמונת תזרים בשווקים השונים ועוד.