צימרים בצפון – ליהנות מחופשה קסומה ומיוחדת

מתחשק לכם לצאת לחופשה קסומה ומיוחדת? מתלבטים היכן לבלות בה וגם איפה לישון? אם כן, תוכלו למצוא מגוון של צימרים בצפון, צימרים מפנקים ונעימים מאד שיציעו לכם את כל מה שצריך לחופשה מושלמת. אלה יכולים להיות צימרים בגליל המערבי, צימרים ליד הכנרת או כאלה, הממוקמים ברמת הגולן. חופשה בצימר היא הזדמנות לקחת פסק זמן וליהנות מאווירה נעימה ושלווה יותר וגם משפע של אטרקציות, המוצעות במקום. אז, קדימה, בואו נצא לדרך!

למה לשים לב כשמחפשים צימרים

אם אתם מחפשים צימרים בצפון בפעם הראשונה, חשוב שתתייחסו למספר נקודות שונות על מנת לוודא שהצימר שבחרתם אכן מתאים לכם. אם, למשל, אתם מחפשים צימרים בגליל המערבי ואתם חובבי הליכות רגליות וטיולים, בדקו אילו מסלולים מוצעים סביב הצימר, או נמצאים במרחק לא רב ממנו. אם אתם מגיעים אל הצימר עם ילדים, וודאו שמסלולי ההליכה תואמים לגילם. אם אתם מחפשים צימרים במהלך חודשי החורף ומעוניינים גם לבלות קצת בחוץ, בדקו כמה ימים לפני היציאה לדרך מה צפוי להיות מזג האוויר. קחו בחשבון שהחורף בצפון קר וגשום מאד. מצד שני, האווירה החורפית המיוחדת הזו תורמת לא מעט לשהות בצימר והופכת אותה לרומנטית עוד יותר.

מה מציעים הצימרים השונים

לא בכדי הפכו הצימרים בשנים האחרונות לפתרון לינה מבוקש מאד. צימרים בגליל המערבי וגם באזורים אחרים בצפון מציעים פינוקים שונים ואווירה קסומה במיוחד. בחלקם אפשר למצוא ג'קוזי פרטי, העומד לרשותם של אורחי הצימר ובמקרים מסוימים ישנה גם בריכת שחיה, המשותפת לכמה צימרים. ישנם צימרים בצפון שיש בהם מטבח קטן מאובזר, ובאחרים ישנה פינת מטבחון קטנה. בכולם מוצע ריהוט מלא וגם פתרונות שונים של חימום וקירור. במידה ובוחרים לבלות בצימר במהלך חודשי החורף, אפשר ליהנות מאח מחממת בדרך כלל או בחימום מרכזי. בחודשי הקיץ נעים מאד בצפון, אולם בימים חמים במיוחד אפשר להשתמש במיזוג המקרר שבצימר.

שילוב של אטרקציות ופעילויות שונות

גולת הכותרת של הצפון הן שלל האטרקציות וגם האתרים הרבים שבאזור. בין אם מדובר בחופשה רומנטית או אולי חופשה עם חברים או עם כל בני המשפחה, לכל גיל מוצעות שלל של אפשרויות ולאורך כל חודשי השנה. אלו יכולות להיות פעילויות הקשורות במים, פעילויות והפעלות לילדים וכמובן גם מסלולי הליכה בטבע המפגישים את המטיילים עם הנופים המרהיבים של הצפון ועם יופיו המשגע! חופשה בצימר היא הזדמנות נפלאה להכיר מקרוב את אחד האזורים היפים בארץ וליהנות ממנו לצד האנשים שאוהבים.