חשיבותם של מזרונים לאיכות השינה שלנו

אמנם בצבא מסתפקים גם בשש שעות שינה, אך ידוע כי שינה היא חלק חשוב ומהותי ביותר מחיינו. כל מערכות הגוף שלנו עובדות באיטיות, השרירים רפויים וגם מנטלית אנו יכולים לעבד את שעבר עלינו באותו יום. כל סבתא תשאל על נכדיה האם הם ישנים מספיק ולא בכדי. השינה היא הזמן בו מופרש הורמון הגדילה המעודד גדילה וצמיחה של עצמות הגוף. אין ספק, אם כך, שמדובר על זמן מהותי מאוד מחיינו שבזכותו גופנו מתפקד טוב יותר, מערכת החיסונית שלנו חזקה יותר ולמחרת אנו צלולים, מרוכזים ואפקטיבים יותר. איכות השינה שלנו מושפעת גם מגורמים חיצוניים כמו ואור או רעש אך המצע עליו אנו שוכבים הוא גורם חשוב בקביעת איכות השינה.

מזרונים מכל הסוגים

מזרונים הם עולם שלם. הם עשויים מחומרים שונים, בעלי דרגות קושי שונות, גדלים שונים. המזרונים יכולים להיות עם קפיצים לכל האורך או בחלק ממנו. ישנם אפילו מזרונים המיוצרים בהתאמה אישית בכדי לספק לחלוטין את בעליו. גם המחירים שנגבים עבור המוצר הזה שנראה לנו על פניו פשוט ובסיסי נעים על פני ספקטרום רחב מאוד ויכולים להגיע לאלפי שקלים. עד כדי כך יכול מזרון להיות יוקרתי, שמלון יוקרתי הדוגל בבריאות הפך את המזרון שבחדרי המלון לסמל שלו. אם ההיצע הוא כל כך רחב וכגדול, איך מתחילים בבחירתו של מזרון, המוצר שאף חדר שינה אינו שלם בלעדיו?

הענקת תמיכה לגב

עמוד השדרה שלנו הוא בעל מבנה מעוגל וקשתי ולא מבנה ישר כפלטה. לכן, גם מבנהו של המזרון אמור להיות כזה ש"יקלוט" את הגב ועמוד השדרה בצורה הטובה ביותר. מזרון פולירון לדוגמה בנוי כך שהוא אינו חלק לחלוטין. הוא בנוי כך שכל אחד מחלקי הגב מקבל את התמיכה הנדרשת. גם מידת הקושי שלו היא כמו בסיפור על זהבה ושלושת הדובים- לא קשה מדי ולא רך מדי אלא בדיוק במידת הקשיחות הנכונה, כמו המזרון במיטתו של הדובון הקטן. גם אם הדבר לא יורגש מדי יום ביומו, לטווח ארוך יש לכך השפעה רבה.

מזרון מאוורר

מזרון פולירון מותאם במיוחד למזג האויר הישראלי. הוא מכיל פתחי אוורור החשובים כל כך במזג אויר חם ולח כמו אצלנו בתקופת הקיץ בעיקר. הדבר מאפשר לנו לקום רעננים ולא מזיעים ושומר על המזרון מפני לחות ועובש למשך שנים.