חימום תת רצפתי

בעוד בבתים רבים מתעטפים בסוודר נוסף ורוכסים טוב יותר את קישורי הקפוצ'ון, יש בתים אחרים בהם מסתובבים בני הבית ברגליים יחפות ונהנים מאווירה חמימה ונעימה, כן, גם בימות החורף הקרים ביותר. זה הבדל בין בית שמותקנת בו מערכת חימום תת רצפתי, לבין בית בו אין פתרון חימום יעיל ואידיאלי. כי גם אם יש בבית מזגן או תנורי חימום שונים, לא תמיד נוח ומתאים לחמם בהם את הבית. לא כל אחד מסוגל להכניס לתוך ריאותיו את האוויר החמים והיבש שפולט מתוכו המזגן… ולא כל אחד יכול לשאת את החום הישיר שמקרין תנור הלוגן… אכן, מערכת חימום המותקנת מתחת לרצפת הבית זה הפתרון היעיל והטוב ביותר לצורך חימום הבית בימות החורף.

האם ההשקעה מחזירה את עצמה?

כל מי שפונה לברר על רכישה של מערכת חימום כזו מגלה כי מדובר בהשקעה גדולה בהחלט. מדובר במערכת חימום שעלותה גבוהה, מה גם שחשוב ביותר לבחור רק במוצר איכותי ביותר, משום שביצוע תיקון במקרה הצורך זו פעולה סבוכה הכוללת הרמת מרצפות בבית… הבחירה במוצר האיכותי ובעל המוניטין, כמו גם מחיר ההתקנה על ידי בעלי מקצוע מוסמכים להתקנת המוצר, כרוך בעלות גבוהה בהחלט. אך מי שניסה את מערכת החימום הזו יכול להמליץ עליה בכל פה. כיוון שמלבד המחיר ההתחלתי היקר יחסית של המערכת, יש לאופציה זו של חימום תת רצפתי יתרונות רבים.

החמימות הנעימה בתוך הבית

היתרון הראשי והמרכזי הוא כפי שציינו בראש המאמר, החמימות הנפלאה שמערכת חימום תת רצפתי משרה בתוך הבית. מדובר ביריעות חימום המוטמנות מתחת לרצפת הבית, יריעות אלו מתחממות בצורה אחידה מתחת לרצפות, ומשם עולה החום כלפי מעלה ומחמם את הבית כולו. כאשר החום מופק מכיוון מטה הוא עולה ומתפזר בצורה נעימה וטבעית מעלה, וממלא את החדר כולו. כי כך דרכו של האוויר החם – לעלות כלפי מעלה.

הבטיחות המקסימלית

בעוד גופי חימום שונים כרוכים בסיכונים של כוויות או סכנת התלקחות, הרי כאשר מדובר במערכת חימום תת רצפתית ניתן לחמם את הבית בלי להיחשף לסכנות מעין אלו. כיוון שאין גוף חימום בתוך הבית, ואין סיכון להתקלחות של האובייקט הרותח. חימום כזה מתאים גם לבית בו גדלים ילדים ותינוקות. כאשר מחפשים מערכת חימום נעימה ובטוחה, מתאים ביותר לבחור בחימום תת רצפתי. כי כך מחממים היום בתים בימות החורף. כך משיגים נעימות וחמימות לבית.