פרגולות אלומיניום לחצר הבית

אם אתם מחפשים דרך אסתטית וחדשנית להצללת החצר הפרטית שלכם – פרגולות אלומיניום לחצר הבית הן התשובה המושלמת עבורכם. מהן פרגולות אלומיניום ומה הופך אותן לפתרון ההצללה האולטימטיבי? כל התשובות במאמר שלפניכם.

מהן פרגולות אלומיניום?

פרגולות אלומיניום הן מבנה ארעי המיועד להצללת שטחים פרטיים כגון מרפסות וחצרות. הפרגולות עשויות מאלומיניום, שהינו מתכת גמישה ביותר המאפשרת עיצוב קל המותאם לצרכים השונים ולהעדפת הלקוחות.

מהם היתרונות של פרגולות אלומיניום?

אמנם, עד לפני מספר שנים הטרנד היה להקין פתרונות הצללה מעץ, שנחשב אסתטי וביתי יותר, אולם היום כבר מבינים את היתרונות הרבים שיש לפרגולות אלומיניום לחצר:

יציבות ועמידות – האלומיניום הוא מתכת חזקה אשר יכולה לעמוד איתן גם בפני כל פגעי מזג האוויר, כולל סופות חורפיות עזות וימי שרב קשים. משמעות הדבר היא, ששלא כמו העץ שיכול להינזק בצורה קשה ממפגש עם מים או עם טמפרטורות גבוהות, האלומיניום יישאר בדיוק כפי שהיה גם אחרי ימים חמים וגם אחרי סופות קשות.

  • ללא תחזוקה – שלא כמו העץ שדורש תחזוקה קבועה אחת לתקופה הכוללת שיוף, מריחת לכה ועוד, הרי שהאלומיניום אינו דורש תחזוקה כלל, וחוץ מניקוי אבק ולכלוך שאפשר לעשות בצורה פשוטה על פי הצורך – לא צריך לעשות שום דבר.

 

  • ללא חרקים – בעוד שהעץ מהווה מוקד משיכה לחרקים ולזוחלים, הרי שהאלומיניום לא מהווה שום אטרקציה עבורם. לכן, כאשר בוחרים בהתקנת פרגולות אלומיניום בחצר הבית נהנים גם מכל שאר היתרונות, וגם ממבנה נקי מחרקים.

 

  • עיצוב על פי הזמנה – מכיוון שהאלומיניום הוא מתכת מאוד גמישה, הרי שניתן לעצב פרגולות אלומיניום בכל צורה רצויה. כך ניתן לעצב פרגולות אלומיניום ישרות, מעוגלות ובשלל עיצובים נוספים, וכל אחד יכול ליהנות ממבנה מעוצב המתאים במראהו להעדפה האישית ולעיצוב הכללי.

 

  • שלל צבעים – אמנם האלומיניום בצורתו הבסיסית בצבע מתכתי סטנדרטי, אולם ניתן לצבוע אותו בשלל צבעים – על פי ההעדפה האישית. אם אתם נמנים עם אלה שאוהבים את מראה העץ – אפשר אפילו לצבוע את האלומיניום בצבע עץ כך שהפרגולה תיראה ממש כמו פרגולת עץ.

איך בוחרים פרגולות אלומיניום לחצר?

על מנת ליהנות מכל היתרונות הנפלאים של פרגולת אלומיניום בחצר, כדאי מאוד לפנות לחברה מוכרת המתמחה בבניית פרגולות אלומיניום, ואשר יכולה להציע לכם מבחר גדול של עיצובים שמתוכם תבחרו את העיצוב המתאים. חשוב מאוד לוודא שניתנת לכם אחריות מלאה על הפרגולה, על מנת שאם תיתקלו בבעיה – תוכלו לפנות אל נציגי החברה ולבקש תיקון או הדרכה.

אין בכלל ספק, שבחירה בפרגולות אלומיניום לחצר היא בחירה נכונה יותר, שתאפשר לכם ליהנות מצל אמיתי וממתקן הצללה יפהפה, שלא צריך לתחזק. בהצלחה בהצללה!