עיצוב הדירה במחיר שפוי

שיפוץ ועיצוב הדירה הם אחד בהחלט מהפרוייקטים היותר מרגשים שאנחנו עושים. זה נכון שהתהליך עלול להיות קצת מעיק, יחד עם זאת יש דרכים להמנע מכך ולהבטיח לא רק תוצאה סופית מפנקת, אלה גם דרך מהנה. דווקא כשחושבים על לעשות שיפוץ או עיצוב הבית חשוב לזכור שהתהליך הזה יכול להיות מהנה וכלכלי ולהבטיח שכך אכן יהיה הדבר.

אחד הקשיים הגדולים ביותר שנוצרים במהלך עיצוב הדירה נובע כתוצאה מפערים בין הצפוי למצוי גם בלוח הזמנים, גם בביצוע וגם מבחינת עלויות.

בכדי להבטיח שעיצוב הדירה שלכם יתבצע כהלכה, באופן שלא רק יחסוך מכם את כאבי הראש אלא גם אולי יגלם בתוכו אפילו הנאה, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

  • ראשית, החליטו אם מתחילים בעיצוב חדר חדר, לדוגמה עיצוב האמבטיה, עיצוב חדר שינה וכו' או שמעצבים את כל הדירה כמכלול.

  • היכנסו אל התהליך מתוך מודעות. שיפוץ ועיצוב דירה הוא פרוייקט לכל דבר. הוא מצריך זמן, אנרגיה ובעיקר ניהול נכון ומאוד מוקפד. ככל שתבינו טוב יותר למה אתם נכנסים כך תהיינה לכם פחות הפתעות וגם אלה שתגענה לא תתפוסנה אתכם לא מוכנים.
  • תכננו את כל הדברים שאותם אתם צריכים לרכוש. החל מחומרי גלם לשיפוץ, דרך אביזרים קטנים וטלויזיות כמו גם כורסאות טלויזיה. הגדירו את הפרטים באופן כולל כמה שיותר. זה סביר מאד שלאורך הדרך תגלו דברים שלא חשבתם עליהם, אבל בכדי להגדיל וודאות חשוב לעשות את מלוא המאמצים להקיף בצורה כמה שיותר טובה את כל מה שאתם זקוקים לו.
  • בנו מסגרת תקציב. הוסיפו לה מרווח ביטחון של עשרים אחוזים לפחות. בכדי לבנות מסגרת תקציב אפשר להעזר ברשת האינטרנט שתספק לכם טווח מחירים של המוצרים השונים. זיכרו, זה לא שלב שבו אתם אמורים לדייק במאת האחוזים, אבל יש לו תפקיד חשוב מאד. הוא יסיע לכם לשמור על גבול ולהערך בהתאם להוצאות הצפויות. מרווח הבטחון נועד בכדי להשאר ריאליים. תוכלו לקבל מידע על כל מוצר, פריט או שירות ברשת.
  • צאו לשטח. חפשו אחר המוצרים השונים, קבלו מידע מקיף אודותם. ניקח לדוגמא את אותן כורסאות טלויזיה שהוזכרו קודם. בידקו מי היצרנים, את המפרט של הכורסאות השונות, בצעו השוואת מחירים. שבו על הכורסאות. בידקו איזו הכי נוחה לכם. התעניינו אם יש מבצעים ומתי הם מתרחשים בדרך כלל.
  • צאו לשופינג. גם אם יש לכם מעצבים, תמיד כדאי להקדיש את הזמן וללכת לרכוש את הדברים לבד. הפריטים האלה הולכים להיות בבית שלכם, זה יהיה נחמד אם יהיו אלה דברים שאתם בחרתם באופן אישי. במיוחד כורסאות טלויזיה, ספות ומזרנים, אם אתם מחליפים, חשוב מאד לבחון באופן אישית. למרות שיש נסיון ליצור סטנדרטים אחידים של איכות ומבנה נכון ברמה האורטופדית. לא משנה כמה כורסא או מזרן יהיו בריאותיים אם הם לא יהיו נוחים לכם לא תצא מכך שום תועלת. שבו על המוצרים, תנסו אותם.