מתנה לתינוקת – רעיונות

איזו התרגשות! תינוק חדש נולד במשפחה, אצלנו או אצל מישהו שקרוב אלינו… לאחר ההתרגשות הראשונית כבר מתחילים לחשוב איך אפשר לפנק את היולדת, אבל לא רק היולדת בסיפור? מה עם התינוקת? גם לה מגיע מתנה על זה שהיא הואילה בטובה סוף סוף להצטרף לעולמינו… מתנה לתינוקת היא כמובן לא באמת בשבילה אלא יותר בשביל ההורים שלה, ומה שבטוח הוא שכל מתנה שהם יקבלו עכשיו בשביל התינוקת לא רק תשמח אותם ואותה אלא גם תשמח את חשבון הבנק שלהם שעומד לחטוף כמה מכות… הנה כמה רעיונות למתנות.                                                           Little boy with building bricks

ערכת "הרגע הראשון"

אם אתם מחפשים מתנות לתינוקת שנולדה זה עתה למישהו שקרוב אליכם, אח, אחות, או חבר קרוב, אל תלכו  רחוק מידי ואל תחשבו על צעצועים ומתנות אחרות אלא תחשבו מה צריך עכשיו בשביל התינוקית? מה יסייע להורים שלה יותר מכל? ישנן חבילות שניתן להרכיב באופן עצמאי וישנן חבילות שכבר מגיעות מובנות וגם עטופות יפה והן כוללות את הדברים הבסיסיים שתינוקת צריכה לאחר לידה: טיטולים, כמה סטים של בגדים, חיתולים, בקבוקים, מוצצים, וכל דבר אחר שעולה בדעתכם, משהו שצריך אפילו עוד בזמן השהייה בבית החולים.

מתנות לבית

מתנות לתינוקת הם לא רק הדברים הבסיסיים שתינוקת צריכה מיד לאחר הלידה אלא גם מה שצריך שיהיה בבית כשהאם והתינוקת יחזרו הביתה. רעיון מצוין של מתנה לתינוקת יכול להיות שידת החתלה, שידה שעליה ניתן לחתל ולהחליף לתינוקת, ושידה כזו היא גם בעלת מגירות שבהם ניתן להניח בגדים, חיתולים ומה לא… עוד רעיון שניתן לקנות לתינוקת הוא בייבי סנס, מכשיר אשר מזהה את נשימותיה של התינוקת ואם חלילה ישנה הפסקת נשימה תוך כדי שינה או בכל מצב אחר המכשיר מצפצף מידית ומיד ניתן לסייע ולהחיות את התינוקת.

התינוקת היא אומנם הכוכבת החדשה בבית, וכל תשומת הלב מתמקדת בה ולא סתם, מגיע לה את זה ככל הנראה… אך אנו צריכים לזכור שהתינוקת לא הגיע לבדה לעולם אלא גם ישנה אמא שעברה הריון לא קל, לידה שלעיתים הינה טראומטית ובכלל, עברה תקופה לא קלה ולפניה תקופה קשה עוד יותר, ואותה צריך גם כן לפנק. חבילת פינוק מכובדת, סט של סבונים ריחניים, ואפילו ארוחת צהריים בסגנון שהיא אוהבת כל אלו ישמחו את היולדת ויסייעו לה ולו במקצת לעבור בייתר קלות את הימים האלו.