מה תפקידו של עו"ד הוצאה לפועל

נפתח נגדכם תיק בהוצאה לפועל? אם כן, חשוב שתפנו וכמה שיותר מוקדם אל עו"ד הוצאה לפועל שיוכל לסייע לכם לעבור את התקופה הלא פשוטה, שצפויה לכם בקרוב. מי שנפתח נגדו תיק בהוצאה לפועל עשוי להתמודד מול הליכים משפטיים שונים, המצדיקים פנייה לעורך דין, שיוכל ללוות אותו. אלה יכולים להיות עיקולים, אלו יכולות להיות הגבלות למיניהן ואפילו צו איסור יציאה מהארץ. מי שנפתחו נגדו כמה תיקים, יידרש לבצע איחוד תיקים בעזרתו של עורך דין זה כדי להפוך את ההליך ליעיל יותר.

Confident businessman

אילו שירותים מציע עו"ד הוצאה לפועל

אם אתם מחפשים עו"ד הוצאה לפועל ונפתחו נגדכם הליכים בהוצאה לפועל, מוטב שתקפידו לפנות אך ורק לעורך דין מומחה. עורך דין, המתמחה בהליכים שונים הקשורים בכך, לרבות איחוד תיקים, עיקולים ועוד, מכיר לעומק את המערכת המשפטית ואת ההוצאה לפועל ואת האופן שבו ננקטים ההליכים השונים הקשורים למערכות אלו. הוא יודע כיצד להתמודד במקרים של עיקולי חשבונות בנק, משכורות, קרנות פנסיה, מקרקעין ועוד ויכול לפעול למען לקוחותיו כדי להסדיר זאת. מי שנפתחו נגדו הליכים משפטיים בתחום איננו יכול לפעול לבד. הוא זקוק לשירותיו של עורך דין כדי להסדיר זאת. אי הסדרת העניינים ונקיטת פעולות כלשהן שאינן נעשות באופן מקצועי עשויות לגרום לנזקים נוספים ובעיקר לתוצאות לא רצויות. חשוב להסדיר את כל העניינים הקשורים בכך בהקדם ולעשות זאת כמובן בעזרתו של עורך הדין המתאים.

למה חשוב לשים לב לפני שפונים אליו

לפני שפונים אל עורך הדין, חשוב לוודא שהוא אכן מתמקד בתחום ההוצאה לפועל ומכיר אותו היטב. חשוב שיהיה זה עורך דין בעל ניסיון, עורך דין העוסק בתחום לא מעט שנים ומכיר את כל הסוגיות המשפטיות הקשורות בכך. מומלץ לקבל עליו המלצות מלקוחות קודמים וגם לשמוע מהם חוות דעת על השירותים שהוא סיפק להם. בנוסף, ובמיוחד אם לא יודעים למי לפנות, כדאי לבצע סקר שוק. מומלץ לפנות לארבעה או חמישה עורכי דין שונים המתמחים בהוצאה לפועל וגם בהליכי איחוד תיקים. במסגרת הפנייה לכמה עורכי דין כאלה כדאי להשוות ביניהם, תוך התייחסות לפרמטרים כמו ניסיון כמובן, מידת המקצועיות, עלות השירות שהם מציעים וגם האופי. חשוב שעורך הדין שאותו בוחרים יהיו קשוב לצרכיכם, יבין אתכם וגם יהיה אמפטי. מדובר בתחום לא פשוט וההתמודדות איתו לא קלה. עורך דין מבין ואמפטי יכול לעזור לכם להתמודד עם אחת התקופות הקשות בחייכם, ולא רק בהיבט המשפטי.